loader
Se lanseaza o platforma care sa ajute deopotriva utilizatorii de internet si site-urile e-commerce

Se lanseaza o platforma care sa ajute deopotriva utilizatorii de internet si site-urile e-commerce

Ve Interactive lanseaza de la Cluj propria platforma SaaS automata („software as a service”), care le permite intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) sa-si creasca rata de conversie si sa reduca abandonul in comertul online.

Ve Interactive („Ve”), companie de tehnologie din UK cu un portofoliu de peste 10.000 de clienti la nivel global, lanseaza astazi serviciul automatizat de tip SaaS, o platforma independenta care vine atat in intampinarea utilizatorilor de internet, cat si a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) cu prezenta online. Compania Ve, cu o cifra de afaceri pe piata romaneasca de 10,1 milioane de lei in 2016, si-a pornit activitatea in tara de peste un an, cand a deschis un birou la Cluj, unde lucreaza acum 65 de angajati. Au urmat birouri la Bucuresti si Budapesta si vor mai fi deschise puncte de lucru in Bulgaria, Serbia, Croatia, Moldova si Ucraina. Scopul companiei pe termen lung este de a transforma Clujul intr-un hub de suport pentru Europa de Est.
Platforma SaaS ofera magazinelor de e-commerce un control complet a interactiunii cu vizitatorii de pe site si a campaniilor de remarketing prin e-mail. Un avans in automatizare, aceasta tehnologie intuitiva permite personalizarea completa si este accesibila si pe dispozitive mobile. Modulul de raportare integrat (dashboard) permite monitorizarea in timp real a performantei. Toate aceste caracteristici inseamna ca IMM-urile cu prezenta online vor deveni de acum capabile sa implementeze cu usurinta tehnologii de crestere a ratei de conversie si vor economisi nenumarate ore in conceperea campaniei si a managementului. Cu numai cateva click-uri, se vor putea configura campaniile de marketing, cu control asupra design-ului, mesajelor si functionalitatii solutiilor.

 

”Tehnologia din marketing trebuie sa devina inteligenta si capabila sa inteleaga fiecare utilizator in parte si fiecare companie care face vanzari online. Credem ca prin cercetarile noastre putem sa-i ajutam pe utilizatori sa eficientizeze comertul online prin integrarea acestui „shopping assistant” care-i ajuta sa gaseasca produsele si serviciile de care au nevoie, iar acest lucru ii ajuta si pe cei care fac comert online sa aiba vizitatori relevanti pe site-uri si aplicatii”. Andrew Metcalfe (CTO VE Global).


Modelul de comision cu plata in functie de perfomanta (CPA) face ideala aceasta solutie pentru start-up-uri, IMM-uri si companii in dezvoltare, intrucat comisionul este taxat numai pentru fiecare vanzare convertita prin solutiile Ve. Oferta unica este alimentata de resursele de date extinse ale Ve, care urmareste zilnic miliarde de date si intocmeste analize complexe ale comportamentului utilizatorului si activitatii online, pe care le converteste in afisarea inteligenta a caracteristicilor relevante si a mesajelor.

 

„Datele noastre arata ca 76 % din vanzari se pierd la faza de finalizare a comenzii, dar cu mult mai multi vizitatori abandoneaza inainte de acest pas. Platforma SaaS Ve pune la dispozitia brandurilor tinere si motivate o tehnologie de conversie premium, permitandu-le sa-si gestioneze singure campaniile de conversie, precum si de a-si dezvolta afacerile mai repede.” David J. Brown (CEO si cofondator Ve Interactive)

 

Platforma independenta a Ve este acum disponibila prin toate platformele e-commerce, in diverse regiuni.

„Serviciile Ve sunt disponibile in Romania incepand cu ianuarie 2016 si deja un numar mare de clienti au adoptat aceste solutii, observand o crestere cu pana la 25% a ratei de conversie. Comertul online a suferit in ultima perioada din cauza solutiilor de tip Pop-up care au generat o reactie adversa din partea clientiilor. Prin introducerea solutiilor Ve care ofera o alternativa mult mai estetica si neintruziva precum si automatizarea acestei tehnologii ne dorim sa sprijinim companiile de toate marimile si din toate domeniile prin cresterea eficientei afacerilor de tip e-commerce si mai mult decat atat, cresterea veniturilor lor.” Toma Matei (Head of Commercial Eastern Europe)