Cu o experienta bogata in dezvoltarea afacerilor in jurul consumatorului, Gabriela a contribuit constant la formarea si dezvoltarea unor echipe performante, pornind de la valorificarea potentialului oamenilor pe care i-a coordonat.
Noul Chief Marketing Officer al NN a absolvit facultatea de Relatii Economice Internationale si are expertiza in dezvoltarea de produse si branduri, consolidata in companii recunoscute in domeniul bunurilor de larg consum.
Din 1998, timp de 17 ani, Gabriela Lupas-Ticu a avut diverse roluri de conducere la nivel regional in cadrul ariilor de marketing si comerciale ale Gillette si Procter & Gamble, Divizia Balcani si Europa de Sud-Est. Din 2015, in rolul de Cluster Consumer Excellence Director al Molson Coors Romania si Bulgaria, Gabriela a fost responsabila cu schimbarea strategiei si accelerarea ritmului de crestere a brandurilor din portofoliu, precum si de dezvoltarea talentelor, asigurand continuitatea echipei si a rezultatelor de business.
”Ma alatur industriei financiare si unei companii lider pe segmentul sau de activitate avand convingerea ca principala calitate a unui om de marketing este capacitatea sa de a se reinventa constant. In aceasta noua etapa a carierei mele, ma bucur sa pot contribui la promovarea brandului NN si a valorilor asociate lui, cu miza principala ca acestea sa rezoneze cu publicul caruia ne adresam, indiferent de generatie”, a declarat Gabriela Lupas-Ticu, Chief Marketing Officer al NN Romania.