loader
ENEL a deschis cel mai mare magazine al sau din Iasi, in Palas Mall

ENEL a deschis cel mai mare magazine al sau din Iasi, in Palas Mall

Clientii din Iasi beneficiaza acum de un nou punct de contact dedicat, cel mai mare al Enel din oras, in care pot primi consultanta si consulta oferte personalizate.

Enel a deschis in complexul Palas Mall cel mai mare magazin al sau din Iasi si din regiunea Moldovei. Clientii persoane fizice si companii vor avea astfel la dispozitie un nou punct dedicat de consultanta si vanzari, in care vor putea beneficia de oferte personalizate pe pietele concurentiale de electricitate si de gaze naturale.


Pana in prezent, circa 900.000 de clienti casnici si companii au ales ofertele Enel Energie si Enel Energie Muntenia pe pietele concurentiale de energie, atat pentru electricitate, cat si pentru gaze naturale, ca urmare a abordarii orientate catre consumatori si a eforturilor constante de modernizare si digitalizare a serviciilor si a punctelor de contact.


“Suntem mandri sa deschidem cel mai mare magazin al nostru din Iasi, ceea ce demonstreaza angajamentul nostru de a fi aproape de clienti si de a le oferi o experienta cat mai simplificata, precum si servicii de furnizare de calitate, impreuna cu servicii cu valoare adaugata si o relatie corecta si transparenta. Pe langa experienta insemnata pe care o avem atat in Romania, cat si la nivel international, suntem un furnizor inovativ, receptiv, modern, flexibil si adaptat nevoilor clientilor”, a declarat Michele Abbate, Director General al Enel Energie si Enel Energie Muntenia.


Programul de lucru al magazinului Enel din Palas Mall, strada Palas nr. 5B, Cladirea D3, este urmatorul: de luni pana vineri intre orele 9:00 si 19:30, iar sambata de la 10:00 la 14.00. Specialistii din magazin vor oferi asistenta legata de contractare si oferte dedicate de furnizare de electricitate, gaze naturale, precum si servicii cu valoare adaugata pentru clientii casnici si companii.


Clientii pot alege oferte de furnizare pentru electricitate, gaze naturale sau pachete integrate electricitate-gaz, servicii cu valoare adaugata – de exemplu pentru reparatii ale instalatiilor interioare ale imobilelor. Pana la 29 noiembrie 2017, clientii care aleg concomitent serviciul de furnizare electricitate Enel Fix 24 si oferta de furnizare gaze naturale Enel Gaz sau oferta combinata Enel Fix Relaxat, in noul magazin din Palas Iasi, pot primi gratuit doua becuri LED.


Pe langa Iasi, Enel are magazine in alte cateva orase din Moldova, iar echipele de specialisti sunt prezente pe teren atat in orase, cat si in zonele rurale.


Deschiderea catre concurenta a pietelor de energie permite tuturor consumatorilor de energie electrica si de gaze naturale, indiferent de natura consumului (casnic sau noncasnic), sa uzeze de dreptul de eligibilitate, adica sa isi aleaga furnizorul dorit si sa beneficieze de oferte personalizate. Schimbarea furnizorului de energie de catre clientul final este un proces gratuit si nu implica, in mod uzual, modificari de ordin tehnic ale instalatiilor de utilizare.


Produsele Enel sunt configurate pentru a indeplini cerintele consumatorilor care doresc o interactiune mai simpla cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interactiunea cu clientii, abonamentele Enel sunt disponibile in orice moment, din orice punct din Romania, iar clientii pot derula online toate operatiunile, de la incheierea contractului pana la facturare, pe site-ul www.enel.ro.

 

Astfel, Enel pune la dispozitia clientilor rezidentiali o gama variata de produse personalizate, oferind predictibilitate prin preturi fixe si o comunicare facila cu clientii prin intermediul aplicatiei MyEnel disponibila atat online, cat si pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual si Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse gasiti la adresa https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clientii Enel Energie Muntenia si la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.


Compania s-a concentrat si asupra zonei serviciilor cu valoare adaugata, avand oferte speciale ca Enel Asistenta, Enel Asistenta+ pentru electricitate si Enel Asistenta Gaz si Enel Asistenta Gaz+ pentru gaze naturale. Clientii beneficiaza astfel de pachete de asistenta tehnica pentru instalatiile interioare de utilizare a gazelor si electricitatii, reparatii de lacatuserie, reparatii ale instalatiilor de incalzire a apei, verificare tehnica a instalatiei de gaz, interventii de urgenta la instalatia de gaz si centrala termica, rapid si eficient, 24 de ore pe zi, printr-o retea de firme specializate, administrata de compania Europ Assistance. Pentru clientii persoane juridice, pachetul Enel Confort ofera, pe langa tarife avantajoase, interventii in cazul instalatiilor de interior, precum si o verificare anuala a prizelor de impamantare.


Un adevarat promotor al transformarii digitale pe piata de energie electrica, Enel a implementat anterior si alte inovatii, pentru a asigura clientilor accesul la servicii mai usor si mai rapid. Printre acestea, se numara aplicatia pentru dispozitive mobile MyEnel - prin care clientii pot gestiona singuri relatia cu furnizorul de energie electrica, avand posibilitatea sa transmita indexul, sa vizualizeze platile, sa acceseze istoricul facturilor, sa plateasca factura direct de pe telefonul mobil, sa trimita sesizari furnizorului sau sa obtina informatii utile online si MyEnel Card – care permite plata simpla a utilitatilor.
 

Autori

foto
ENEL ENERGIE SA