loader

Despre Marketing in era digitala cu Florin Campeanu, CEO Rentrop & Straton, speaker la Meet the MAN!

Florin Campeanu, CEO Rentrop & Straton, este speakerul evenimentului Meet the MAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucure?ti, marti, 15 aprilie 2014, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi Marketingul in era digitala.

„Traversam o perioada in care aproape totul se intampla in mediul online. De aceea, am ales impreuna cu Florin aceasta tema pentru urmatorul eveniment deoarece consideram ca este important sa stii cum sa faci aceasta trecere, cum sa te promovezi ?i sa folosesti uneltele pe care digitalul le pune la dispozitie. Vom afla ?i ce e necesar sa faci pentru a atrage clienti intr-un mediu nou, dinamic si in continua schimbare.”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri.

FLORIN CAMPEANU

Cu 15 ani experienta in publishing si peste 10 ani in domeniul marketingului digital, Florin Campeanu a dus Rentrop & Straton Group din era print in era digitala. Compania de marketing si consultanta in afaceri  lanseaza anual peste 350 produse din zona de informatii specializate, lucru ce a dus, firesc, la aparitia in grup a unei agentii web.

Astfel, din 2006, Florin coordoneaza ?i activitatile Fokus Digital Services, agentie ce ofera in prezent servicii de programare, web design, branding & identitate vizuala, SEO, Google AdWords.

Inovatia este cuvantul de baza in grupul pe care il conduce, Florin fiind un exemplu in aceasta directie. Ca o consecinta fireasca, in 2009 a pus bazele Fokus Interactive, regie de publicitate online care ofera  servicii de media (consultanta si campanii integrate de promovare), Florin creand strategii de comunicare si promovare pentru clienti mari si medii din pozitia de Chief Visionary Officer.

www.rs.ro

 

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

 

Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: inscrieri@femei-in-afaceri.ro,  iar detalii suplimentare se obtin la: 0762 677 111.

 

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI


18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee • 19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:00 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:20 – Q&A • 20:40 – Tombola  • 20:45 – Business Networking

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL