Cu o experienta cumulata in training si consultanta de peste 75 de ani, in proiecte derulate atat in tara cat si in strainatate, echipa de experti de la Valoria a colaborat in 2018 cu companii cu o cifra de afaceri cumulata de 500 milioane de euro.
Prin diversificarea serviciilor de training si consultanta, cresterea numarului de clienti si valorificarea oportunitatilor din piata, compania vrea sa fie un jucator puternic pe segmentul serviciilor adresate echipelor de conducere ale companiilor din Romania.
In anul 2019, Valoria va lansa un produs de training destinat perfectionarii abilitatilor echipelor de management numit Key Performance Factor. Adresat managerilor din companiile antreprenoriale si multinationale Key Performance Factor se remarca prin experienta excelenta de invatare, conversia rapida si aplicabilitatea practica, dar mai ales prin aportul direct la cresterea performantei echipei.
„Vedem un interes din ce in ce mai mare in cadrul companiilor antreprenoriale din Romania pentru pregatirea angajatilor. Companiile multinationale au procese de training structurate, aliniate obiectivelor de afaceri si celor de cariera ale angajatilor. Dar in ultimii ani am observat si in randul companiilor antreprenoriale atentia pentru a structura mai clar procesele de pregatire si dezvoltare (Learning & Development). In acest context, Key Performance Factor este un produs de training care se pliaza excelent pe nevoile de evolutie ale echipelor de manageri din cadrul companiilor din Romania”, spune Elena Badea, Managing Director, Valoria.
In anul 2018, Valoria a realizat si lansat noua studii foarte relevante pentru mediul de afaceri local. De la Barometrul digitalizarii in companiile din Romania, la studiul Tendinte si provocari in HR, sau la Barometrul centrarii pe client, toate cercetarile au devenit repere importante pentru oamenii de afaceri, deoarece le ofera informatii pentru a intelege modul in care evolueaza mediul de business local. In 2019, compania isi propune sa continue realizarea de studii, pe temele deja traditionale dar si pe teme noi.
”Ne-am bucurat sa aflam din interactiunile cu clientii nostri ca programele de training livrate de echipa Valoria au contribuit la cresterea eficientei angajatilor cu 55-70% si la cresterea loialitatii acestora fata de organizatie cu 80-90%”, mai spune Elena Badea, Managing Director, Valoria.