loader
Cisco anunta noi functionalitati in platforma Webex, care permit utilizatorilor sa se axeze mai mult pe confortul personal si pe construirea unei experiente de lucru incluzive

Cisco anunta noi functionalitati in platforma Webex, care permit utilizatorilor sa se axeze mai mult pe confortul personal si pe construirea unei experiente de lucru incluzive

Cisco anunta mai multe noutati aduse functionalitatii Webex People Insights, care vor ajuta oamenii sa lucreze mai inteligent, sa combata burnout-ul si sa permita experiente de lucru incluzive

• Incepand din aceasta vara, o parte dintre clientii Webex vor avea acces la date care vor permite utilizatorilor sa se axeze mai mult pe confortul personal si pe construirea unei experiente de lucru incluzive

• Conceputa inca din etapa de design pe principiul respectarii vietii private, Webex People Insights permite utilizatorilor individuali si echipelor sa-si stabileasca si sa-si atinga obiectivele legate de intalniri, mentinerea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala, conexiuni si gestionarea timpului.

• Noutatile prezentate se adauga la cele peste 400 de functionalitati Webex lansate in ultimele 6 luni, concepute sa ofere experiente de colaborare incluzive si de incredere.

 Cisco anunta mai multe noutati aduse functionalitatii Webex People Insights, care vor ajuta oamenii sa lucreze mai inteligent, sa combata burnout-ul si sa permita experiente de lucru incluzive. Disponibila in noua platforma Webex, People Insights se aliniaza la obiectivele pe care si le stabilesc utilizatorii in ceea ce priveste intalnirile, conexiunile, mentinerea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala si gestionarea timpului. Informatiile disponibile utilizatorilor sunt incluse in trei categorii: personale (Personal), de echipa (Team) si organizationale (Organizational). Informatiile respecta principiile confidentialitatii, sunt securizate si sunt disponibile doar utilizatorilor.

Pandemia are un impact semnificativ asupra modului in care lucram. 58% dintre angajati estimeaza ca vor lucra opt sau mai multe zile de acasa in fiecare luna, iar in 98% din intalniri vor participa utilizatori de la distanta, astfel ca se prefigureaza un nou mod hibrid de lucru. De aceea, este foarte important ca angajatii sa aiba acces la instrumentele care ii pot ajuta in activitatile pe care le desfasoara, indiferent de unde lucreaza, iar una dintre oportunitati este de a-i ajuta sa-si gestioneze mai bine timpul si relatiile profesionale.

Accesul la informatii despre tiparele zilnice de lucru le permite utilizatorilor sa-si ajusteze modul de lucru si timpul alocat diferitelor activitati, sa selecteze persoanele cu care lucreaza si sa identifice subiectele pe care trebuie sa le aprofundeze. De exemplu, pot vedea care este numarul de intalniri pe care le accepta, dar la care nu participa, cat de frecvent fac mai multe activitati in timpul intalnirilor, care sunt persoanele cu care colaboreaza cel mai des, cate intalniri au loc in afara orelor de program ale echipei sau care sunt diviziile din organizatie care au nevoie de suport. Mai multe detalii puteti afla din acest videoclip.

La Webex, credem ca totul incepe de la utilizatori – de la oamenii cu care interactioneaza acestia, pana la retelele pe care le construiesc si le dezvolta”, a declarat Jeetu Patel, SVP si GM Security and Collaboration la Cisco. „Dorim sa-i ajutam pe oameni sa aiba experiente de lucru pozitive, productive si incluzive, indiferent daca sunt asezati la aceeasi masa sau sunt despartiti de un ecran de colegii de echipa. Avand acces la informatii relevante care le permit sa colaboreze fara probleme si sa creeze conexiuni de calitate, utilizatorii isi pot gestiona mai bine timpul si isi vor schimba modul in care percep productivitatea si vor pune mai mult accent pe confortul personal intr-un spatiu de lucru hibrid.

Cea mai pretioasa resursa a noastra este timpul. Modul in care decidem sa ne petrecem timpul si sa ne conectam cu ceilalti ne afecteaza performanta si confortul psihic”, a declarat Fran Katsoudas, EVP si Chief People, Policy & Purpose Officer la Cisco. „People Insights ne ajuta sa ne planificam ziua – pe baza prioritatilor, preferintelor personale si obiectivelor noastre – pentru a fi in cea mai buna forma la birou, acasa si in cadrul echipelor. Echipele sunt motorul organizatiei, iar datele pe care le obtin managerii ii ajuta sa actioneze cu empatie si, in acelasi timp, sa construiasca echipe performante.”

 People Insights ii poate ajuta pe angajati sa acorde mai multa atentie confortului personal in urmatoarele moduri:

Personal Insights: Aceste date, disponibile numai pentru dvs., analizeaza tendintele si interactiunile zilnice (cum ar fi colaboratorii si activitatile cheie), astfel incat sa va setati si sa va monitorizati preferintele personale. Acest lucru va permite sa va adaptati colaborarea cu colegii si sa va concentrati asupra celor mai importante activitati. De exemplu, cat de des acceptati intalniri la care nu participati niciodata, faceti alte activitati in timpul intalnirilor sau nu utilizati functia video? People Insights va ajuta sa decideti cand sa refuzati sau sa reprogramati o intalnire pentru a va asigura ca va indepliniti obiectivele si va pastrati acelasi mod de lucru. De asemenea, va ajuta sa va implicati (puteti vizualiza obiceiurile de multitasking si partajare video in timpul intalnirilor), astfel incat sa puteti gestiona mai atent timpul pe care il acordati celorlalti.

Team Insights: Aceste date ofera fiecarui membru al echipei o perspectiva asupra conexiunilor si obiceiurilor de colaborare pentru intreaga echipa, pastrand in acelasi timp confidentialitatea. Rezultatul este o experienta de lucru incluziva, in care metodele de lucru pot fi adaptate in beneficiul tuturor membrilor echipei. De exemplu, managerii sau liderii de echipa pot vedea care este procentul de intalniri care au loc in afara orelor de program sau se pot asigura ca se vor conecta cu oamenii si echipele potrivite.

Organizational Insights: Datele organizationale ofera o imagine de ansamblu asupra tendintelor si modelelor de colaborare dintr-o organizatie, pentru a va ajuta sa identificati diviziile care lucreaza independent si echipele care pot beneficia de asistenta suplimentara. De exemplu, daca treceti la un nou model de afaceri sau la o noua structura organizationala, care necesita noi modalitati de colaborare, puteti monitoriza modul in care functioneaza modelul si actiona acolo unde observati disfunctionalitati.

Cisco ajuta organizatiile sa transforme spatiile de lucru si modul in care lucreaza angajatii, pentru a crea un viitor incluziv si experiente confortabile de lucru pentru angajati, clienti, comunitati si ecosistemul acestora.

Cu 600 de milioane de participanti lunar si 6 miliarde de apeluri in fiecare luna, Webex este una dintre putinele platforme care poate gestiona aceasta transformare la nivel global. Webex ajuta angajatii sa inoveze si sa ramana productivi oriunde s-ar afla. In ultimele 6 luni, Webex a lansat 400 de functionalitati noi. Pe perioada pandemiei, Webex a continuat sa ajute afacerile sa prospere si a devenit o platforma integranta pentru guverne, care au putut astfel sa-si desfasoare activitatile de la distanta, pentru medici, care si-au consultat pacientii in conditii de siguranta si pentru profesori, care au predat elevilor de la distanta.

Spatiul de lucru hibrid

In intalnirile virtuale, de cate ori v-ati aflat in situatia de a scruta cu atentie participantii aflati intr-o incapere pentru a evalua reactiile acestora? Datorita noului mod de lucru hibrid, care combina interactiunile la distanta cu cele de la birou, este important sa creati o experienta incluziva pentru toti utilizatorii. Pentru a raspunde acestei provocari, Cisco Webex a dezvoltat functionalitatea „People Focus”, care foloseste tehnologii de machine-learning si AI si care va permite participantilor aflati la distanta sa se simta mai conectati, prin furnizarea unui prim-plan al fiecarei persoane din camera. Aceasta functie va fi disponibila mai tarziu in acest an.

Cisco a anuntat, de asemenea, noi tarife cloud pentru dispozitivele Webex, facand experientele inteligente de colaborare si mai accesibile, costurile fiind cu pana la 50% mai mici.

Disponibilitate

People Insights va fi disponibila la nivel global si va fi lansata etapizat, pe parcursul anului urmator, fiind disponibila din aceasta vara pentru o lista de clienti selectati din SUA.

Resurse suplimentare:

• Mai multe detalii despre People Insights sunt disponibile in acest articol de blog

• Puteti afla mai multe despre People Insights din acest videoclip

Despre Cisco

Cisco (NASDAQ: CSCO) este liderul mondial in tehnologie care face ca Internetul sa functioneze din 1984. Oamenii, produsele si partenerii nostri ajuta la conectarea sigura si la identificarea oportunitatilor digitale viitoare astazi. Pentru mai multe noutati accesati newsroom.cisco.com si blogul Cisco Romania. 

Cisco si sigla Cisco sunt marci comerciale sau inregistrate ale Cisco si/sau ale companiilor afiliate din SUA si alte tari. Puteti gasi o lista a marcilor inregistrate Cisco la adresa www.cisco.com/go/trademarks. Marcile inregistrate ale tertilor sunt detinute de proprietarii respectivi. Folosirea cuvantului partener nu presupune o relatie de parteneriat intre Cisco si orice alta companie. 

Autori

foto
CISCO SYSTEMS ROMANIA SRL