loader
CEC Bank acorda 1 din 4 credite in reteaua bancii intr-o experienta digital

CEC Bank acorda 1 din 4 credite in reteaua bancii intr-o experienta digital

In prezent, 1 din 4 credite acordate in unitatile teritoriale ale CEC Bank este oferit intr-o experienta digitala

CEC Bank a introdus, pe parcursul anului trecut, fluxurile ce permit procesarea 100% digitala a cererilor de credite negarantate (creditul de nevoi personale, overdraftul si cardul de credit), astfel incat, in prezent, 1 din 4 credite acordate in unitatile noastre teritoriale este oferit intr-o experienta digitala.

Experienta digitala asigura, intr-un singur flux unic de pana la 30 de minute, deschiderea pachetului de cont curent, activarea solutiei de mobile banking, initierea emiterii cardului de debit, aprobarea creditului si depunerea banilor in contul clientului. Imbunatatirea experientei clientilor nostri se bazeaza pe o abordare omnichannel, pe simplitate si convenienta in procesarea solicitarilor indiferent de canalul de interactiune, dar mai ales pe mai mult timp acordat de catre colegii nostri pentru intelegerea nevoilor si consilierea celor mai potrivite decizii pentru un viitor financiar mai bun”, a declarat Gabriel Pralea, Director Directia de Administrare a Retelei Teritoriale, CEC Bank.

CEC Bank a introdus etapizat, pe parcursul anului 2022, in peste 500 de unitati, fluxul 100% digital pentru procesarea cererilor de credite negarantate si de deschidere a pachetelor de cont curent. Pana la finalul anului 2023, banca isi propune sa extinda implementarea fluxului in intreaga retea de unitati teritoriale, astfel incat circa 40% din totalul creditelor negarantate sa fie procesate 100% digital.

CEC Bank este o banca romaneasca in care produsele si serviciile pot fi accesate atat prin reteaua fizica de unitati - cea mai extinsa din Romania (peste 1.000), cat si prin canalele digitale ale bancii - 100% online, fara drumuri la banca. Pe de alta parte, suntem constienti ca avem si rolul nostru social: sa oferim servicii financiare pentru toti romanii – inclusiv cei care nu sunt in segmentele premium targetate in general de operatori si sa contribuim la cresterea educatiei si incluziunii financiare din Romania. De aceea, mizam pe o abordare hibrida, ce aduce laolalta simplitatea, rapiditatea si debirocratizarea, facilitate de adoptia tehnologica cu nevoia de interactiune directa si consiliere pe care cei mai multi dintre noi o resimtim, mai ales atunci cand facem alegeri financiare importante pentru viitorul nostru si a celor dragi”, adaugat Pralea.

Despre CEC Bank

CEC Bank este institutia financiara cu cea mai lunga traditie din Romania. Fondata in 1864, CEC Bank are in prezent cea mai extinsa retea nationala, cu peste 1.000 de sucursale si unitati teritoriale si cu active de peste 61,7 miliarde lei, la sfarsitul lui 2022.  

CEC Bank este o banca universala de top pe piata romaneasca si ofera o gama completa de produse si servicii persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor mari, prin multiple canale de distributie: unitati bancare, retele de ATM si POS, internet banking (CEConline), mobile banking (CEC app) si magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse si servicii bancare 100% online.  

Mai multe detalii despre produsele si serviciile oferite de CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate a Bancii, apeland gratuit Serviciul suport clienti la numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.

Autori