loader
Carrefour Romania anunta noua conducere a departamentelor de Property si Expansiune

Carrefour Romania anunta noua conducere a departamentelor de Property si Expansiune

De la intrarea pe piata locala in anul 2001, cand a deschis primul hypermarket din Romania, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare in regim multiformat, continuand sa deschida magazine de tip hypermarket, supermarket, express si Supeco

● Mihai Tomescu detine functia de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket;

● In paralel, Bogdan Jigman s-a alaturat echipei in calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cat si pentru Sediu si Depozite, avand in coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour Romania si implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii si mici.

Carrefour Romania isi consolideaza echipele de Property si Expansiune, in contextul in care sustinerea amprentei fizice ramane un obiectiv strategic si in 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele doua departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, in calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum si de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar si Sediu si Depozite. Alaturi de echipele lor, Mihai si Bogdan gestioneaza implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei si se afla sub coordonarea directa a Julien Munch, CEO-ul Carrefour Romania.

De la intrarea pe piata locala in anul 2001, cand a deschis primul hypermarket din Romania, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare in regim multiformat, continuand sa deschida magazine de tip hypermarket, supermarket, express si Supeco, brandul sau de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezenta de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate in format Express, cat si 26 de magazine Supeco, avand o amprenta nationala extinsa.

Consolidarea prezentei Carrefour la nivel national prin toate formatele de magazin, intr-un mod adaptat continuu la contextul de piata, ramane o prioritate pentru noi, fiind o parte esentiala din strategia noastra omnichannel. Iar pentru o strategie puternica de gestionare a activelor imobiliare si a planului de expansiune, avem nevoie de o echipa puternica pe segmentul de property. Sunt increzator ca Mihai si Bogdan vor duce viziunea noastra mai departe. Le multumesc ca ne sunt alaturi si le doresc mult succes in toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour Romania.

Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de statii de alimentare de mari dimensiuni, cat si peste 150 de statii Rompetrol Express, in calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alaturat Carrefour Romania in anul 2011, in calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor avand o contributie esentiala la expansiunea locala si fiind implicat in deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din pozitia de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel national a magazinelor Carrefour in formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour in Barlad (30 noiembrie 2021) si Ploiesti Democratiei (1 decembrie 2021).

Mai mult, Bogdan Jigman s-a alaturat echipei Carrefour Romania incepand cu 1 martie 2022. Cu o experienta de peste 25 de ani in domenii precum leasing, property, management-ul activelor si expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu si Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour in formatele medii si mici, cat si coordonarea activitatilor imobiliare conexe activitatii retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor si dezvoltator imobiliar, cu filiale in Europa Centrala si de Est, iar in prealabil a acumulat experienta in domeniul property asociat industriei de retail.

In Carrefour Romania lucreaza in prezent peste 17.000 de angajati in cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, in online, in depozite si la sediu. In calitate de angajator important pe piata locala de retail, Carrefour Romania creeaza parghii ca angajatii sai sa se dezvolte profesional. O astfel de initiativa este Scoala de Lideri, un proiect dezvoltat in parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucuresti ce a fost lansat in septembrie 2021, care formeaza liderii de maine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorati de profesori recunoscuti din ASE in domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finante, Excelenta Operationala, Managementul Proiectelor, Strategie Digitala sau Managementul Schimbarii.

Despre Carrefour

Carrefour Romania ofera clientilor sai un univers de posibilitati de a face cumparaturi in siguranta: direct in cele peste 360 de magazine din tara, unde, cu aplicatia Carrefour si casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapida si usoara sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasa sau Click & Collect: www.carrefour.ro si platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store.

Carrefour sustine comunitatile in care activeaza prin programe si initiative nationale pe termen lung, cu impact pozitiv in societate, in ansamblul ei: Cooperativa Agricola Varasti, prima de acest gen fondata de retailer in Romania, Deschidem Vinul Romanesc si Crestem Romania BIO, in cadrul careia a introdus in premiera in Romania, eticheta “in conversie la bio”. In plus, Carrefour a sustinut atat financiar cat si prin transfer de expertiza, infiintarea Fundatiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care isi propune sa contribuie la o schimbare sistemica a sectorului legumicol din Romania. Totodata, a lansat programul Act For Good, care transforma cumparaturile intr-o experienta personalizata cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, si nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot si beneficia de reduceri si oferte personalizate.

Ducand mai departe grija pentru comunitate si mediul inconjurator, Carrefour Romania deruleaza Punem Pret pe Plastic, un program de economie circulara adresat reducerii cantitatii de ambalaje din plastic si introducerii plasticului intr-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire si reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile si compostabile alaturi de o gama extinsa de produse biodegradabile, realizeaza programe de colectare selectiva si deruleaza initiative de incurajare a bunelor obiceiuri. Acestor initiative li se adauga contributia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Rosie si suportul pentru multe alte programe prin care sustine comunitatile vulnerabile si reduce risipa alimentara.

Autori

foto
CARREFOUR ROMANIA SA