Pozitie in top
COMERT • Hypermarket
Interviuri
Aceasta ar fi descrierea in cateva cuvinte a consumatorului de retail din Romania, cu…
Prezentare
Strategia Carrefour este construita pe 5 mari valori, toate fiind apreciate de romani: - politica de preturi foarte agresiva (cele mai mici preturi in fiecare zi), scopul nostru fiind de a creste puterea de cumparare a consumatorilor; - gama larga de produse - aproximativ 50.000 de articole prezente sub acelasi acoperis si adaptata perfect cererii; - calitatea excelenta a produselor proaspete; - inovatia si modernitatea; - servicii la cele mai inalte standarde.
Informatii generale
CUI: 11588780
REG.COM: J40/7766/2007
COD CAEN: (4711) Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun
Contact
- Adresa: Strada Gara Herastrau nr. 4C Green Court, Cladirea B, etaj 7, SECTOR 2, BUCURESTI
Linkuri externe
Ultimele date financiare
PROFIT LOSS : 322.761.484 (RON)
EMPLOYEES : 9.997
PROFIT LOSS : 261.129.375 (RON)
EMPLOYEES : 9.939
PROFIT LOSS : 205.096.963 (RON)
EMPLOYEES : 9.101
PROFIT LOSS : 166.370.091 (RON)
EMPLOYEES : 7.985
PROFIT LOSS : 157.801.081 (RON)
EMPLOYEES : 7.284
Stiri
Carrefour utilizeaza solutia SAS Viya devenind primul comerciant francez care apeleaza…
Carrefour a lansat primul in Romania un site de cumparaturi online cu livrare la domiciliu…
Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii…
The French retailer announced the opening of the sixht supermarket at Constanta, under…
Maine, 7 februarie 2013, Carrefour deschide un al treilea supermarket la Bacau, ridicand…