loader
TCN isi lanseaza primul hub european in Bucuresti, ca parte a expansiunii globale

TCN isi lanseaza primul hub european in Bucuresti, ca parte a expansiunii globale

Interviu cu dn Victor Marcu – Business Manager TCN

De acum, un contact center de 50 de agenti poate fi pus in functiune si in Romania in doar 24 de ore. Solutia vine de la compania TCN care a deschis primul hub european aici, in Romania.

Compania TCN este unul dintre cei mai importanti lideri in tehnologia de call-center bazata pe cloud, cu activitate semnificativa in SUA, Canada, Australia, Marea Britanie si India. TCN a avut activitati in Romania sau legate de Romania de peste 20 de ani,  iar acum a decis sa deschida primul sau hub european, in Romania.

Solutiile TCN ajuta contact center-urile din Romania, de orice marime, in autmatizarea anumitor procese, fara necesitatea investitiei intr-un anumit hardware si cu un timp extrem de scurt de implementare: un contact center de 50 de angajati poate fi pus in functiune in doar o zi. Solutia foloseste inteligenta artificiala in analiza de voce si automatizeaza scorul operatorilor, astfel incat tehnologia TCN eficientizeaza pregatirea operatorilor si imbunatateste implicarea lor in procesele companiei. Respectarea regulilor cerute de la un Call Center este asigurata de o functionalitate revolutionara numita "natural language compliance". Solutia integreaza si un model de  facturare bazat exclusiv pe consum (pay as you go), fara o perioada minima contractuala.

Despre provocarile din piata call-center-urilor din Romania si despre solutiile pentru acest provocari, ne-a vorbit intr-un interviu in exclusivitate domnul Victor Marcu – Business Manager TCN.

Citeste mai mult aici