Principala ingrijorare a celor mai pragmatici dintre noi este ca multe dintre aceste companii au foarte putina expertiza in managementul afacerii, necesar pentru a oferi astfel de programe pentru o piata extrem de sofisticata.
Teambuilding nu inseamna “joaca in grup”, doar ca acest termen este prea des utilizat in marketingul si ofertele companiilor care il pretind in oferta lor. Se pare ca orice, de la degustatul vinului pana la urcatul pe munte poate fi considerat o forma de “team building”, in cursa de a castiga felia mult dorita din bugetul departamentelor de HR. Logica e clara: daca aduni un grup de oameni la un loc, facand parte din aceeasi companies si ei sunt antrenati in aceeasi activitate, se cheama ca fac “teambuilding”, corect?
Ce inseamna de fapt acest tip de program, ce inseamna sofisticatul termen de “factorul wow” si cum se poate evita pierderea inutila de bani si de timp, atata pentru echipe cat si pentru bugete, este detaliat de Oliver Perkins, Managing Director Brainovate, pentru doingbusiness.ro si editia speciala de Februarie dedicata programelor de dezvoltare personala, training si HR.
Va invitam sa cititi interviul integral in limba engleza cu Oliver Perkins, managing director Brainovate aici