loader

ERNST & YOUNG SRL

Pozitie in top

Conform rezultatelor financiare

2
Pozitia 2  in top
SERVICII PROFESIONALE • Consultanta in management

Prezentare

AUDIT SI CERTIFICARE - Auditul situatiilor financiare anuale; - Retratari ale situatiilor financiare romanesti in conformitate cu alte standarde (IAS, GAAP); - Asistenta pentru pregatirea situatiilor financiare; - Revizii ale sistemelor de control intern; - Asistenta procedurala. CONSULTANTA FISCALA - Servicii fiscale internationale - Structurare investitii; - Preturi de transfer; - Asistenta fiscala pentru afaceri, inclusiv impozite directe, conformitate fiscala si asistenta in contabilitate; - Asistenta in legatura cu impozitele indirecte; - Servicii de Human Capital: - Impozitarea persoanelor fizice; - Performanta si beneficii; - Asistenta fiscala in tranzactii financiare. CONSULTANTA IN AFACERI - Servicii de imbunatatire a performantei in afaceri: - Asistenta in legatura cu procesele de management al informatiilor pentru deciziile de business; - Eficientizarea sistemelor financiare si operationale; - Proiectarea si dezvoltarea structurii organizationale a functiei financiare; - Planificarea strategica a functiei financiare.Servicii de administrare a riscului: - Analiza diagnostic a functiei de audit intern; - Servicii de dezvoltare a competentelor si metodologiilor de audit intern; - Guvernanta corporatista; - Asistenta in managementul riscurilor; - Asistenta in legatura cu cerintele de conformitate cu SOX 404. -Riscul si securitatea sistemelor de IT: - Certificarea sistemelor IT; - Proiectarea arhitecturii de IT; - Analize pre- si post-implementarea solutiei ERP; - Managementul proiectelor de IT si certificarea calitatii; - Planificarea continuitatii; - Strategii de dezvoltare IT; - Remodelarea proceselor si serviciilor de guvernare IT. CONSULTANTA IN TRANZACTII - Fuziuni si achizitii - Asistenta tranzactionala (audit de achizitie) - Restructurarea societatilor comerciale - Planuri de afaceri si studii de fezabilitate - Piete de capital - Asistenta in finantarea proiectelor. CONSULTANTA JURIDICA - Drept societar si comercial - Drept financiar-bancar societar - Fuziuni si achizitii - Drept imobiliar - Litigii de drept comun - Reglementari UE.

Interviuri

Romania atunci, acum si mai departe

Comparativ cu acum 20-25 de ani, Romania este cu siguranta intr-un loc mai bun.

Increderea in mediul economic este esentiala pentru evolutia viitoare a afacerilor

Companiile din UE vor trebui in curand sa se adapteze la o noua realitate de tranzactionare,…

Cresterea Romaniei are nevoie de baze solide si politici sustenabile

Incepand cu anul 2015, cresterea competitivitatii prin inovatie si C&D, consolidarea si…

Prezentarea succesului antreprenorial

Antreprenorii reprezinta unul din principalele motoare de crestere in orice economie sanatoasa

Cum 2013 a fost un an mai bun decat 2012, 2014 va urma acest trend

Companiile sunt din ce in ce mai concentrate pe depasirea provocarilor mediului de business…

Informatii generale

CUI: 1551105
REG.COM: J40/10259/1992
COD CAEN: (6920) Activitati de contabilitate si audit financiar

Contact

  • Adresa: Bulevardul Ion Mihalache Nr. 15-17 , SECTOR 1, BUCURESTI

Articole

Sectorul energiei regenerabile da semne ca-si revine rapid, in pofida impactului COVID-19

Cea mai recenta editie a studiului ia in considerare potentialul impact al pandemiei,…

Perspective geostrategice: pandemia accelereaza cele patru forte care transforma peisajul global al afacerilor

Impactul pandemiei provocate de COVID-19 asupra companiilor va fi multidimensional

Amnistia fiscala, un moment zero in raporturile cu administratia fiscala

Autori: Mihaela Mitroi, Partener, Asistenta Fiscala si Juridica, EY Romania, lider al…

Depunerea declaratiei la Fondul pentru Mediu – mai facila prin utilizarea sistemului on-line

Autor: Daniela Neagoe, Senior Manager, Comert International, Asistenta Fiscala si Juridica,…

Studiu EY: Patru tendinte in comportamentul consumatorilor determinate de pandemia COVID-19

Cele patru segmente s-ar putea transforma in cinci categorii distincte odata cu atenuarea…

Ultimele date financiare

2018
TURNOVER : 145.302.905 (RON)
PROFIT LOSS : 12.557.719 (RON)
EMPLOYEES : 100
2017
TURNOVER : 140.202.273 (RON)
PROFIT LOSS : 14.066.911 (RON)
EMPLOYEES : 89
2016
TURNOVER : 125.630.853 (RON)
PROFIT LOSS : 7.930.697 (RON)
EMPLOYEES : 83
2015
TURNOVER : 119.378.440 (RON)
PROFIT LOSS : 13.671.588 (RON)
EMPLOYEES : 58
2014
TURNOVER : 93.313.193 (RON)
PROFIT LOSS : 4.968.621 (RON)
EMPLOYEES : 51

Stiri

29 mai 2020 – termenul limita de depunere a declaratiei nefinanciare!

Raportarea nefinanciara este reglementata de Directiva Europeana 2014/95/UE si transpusa…

COVID-19: Impactul asupra continuitatii afacerilor – provocari si parghii juridice si fiscale de redresare

Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri, vom organiza o serie de evenimente in…

COVID-19 – Mobilitatea in timp de criza

Pe masura ce Covid-19 continua sa se raspandeasca, problema modului de abordare a virusului…

Munca la distanta in contextul epidemiei Covid-19. Ce masuri pot lua angajatorii in aceasta perioada?

Autor: Anca Atanasiu, Senior Associate, Radu si Asociatii SPRL

Sistemul de trasabilitate pentru produsele din tutun a devenit complet operational in Romania incepand cu 31 octombrie 2019

Sistemul ce presupune identificarea si urmarirea fiecarui pachet de tigarete produs sau…