loader

ERNST & YOUNG SRL

Pozitie in top

Conform rezultatelor financiare

2
Pozitia 2  in top
SERVICII PROFESIONALE • Consultanta in management

Prezentare

AUDIT SI CERTIFICARE- Auditul situatiilor financiare anuale;- Retratari ale situatiilor financiare romanesti in conformitate cu alte standarde (IAS, GAAP);- Asistenta pentru pregatirea situatiilor financiare;- Revizii ale sistemelor de control intern;- Asistenta procedurala.CONSULTANTA FISCALA- Servicii fiscale internationale- Structurare investitii;- Preturi de transfer;- Asistenta fiscala pentru afaceri, inclusiv impozite directe, conformitate fiscala si asistenta in contabilitate;- Asistenta in legatura cu impozitele indirecte;- Servicii de Human Capital:- Impozitarea persoanelor fizice;- Performanta si beneficii;- Asistenta fiscala in tranzactii financiare.CONSULTANTA IN AFACERI- Servicii de imbunatatire a performantei in afaceri:- Asistenta in legatura cu procesele de management al informatiilor pentru deciziile de business;- Eficientizarea sistemelor financiare si operationale;- Proiectarea si dezvoltarea structurii organizationale a functiei financiare;- Planificarea strategica a functiei financiare.Servicii de administrare a riscului:- Analiza diagnostic a functiei de audit intern;- Servicii de dezvoltare a competentelor si metodologiilor de audit intern;- Guvernanta corporatista;- Asistenta in managementul riscurilor;- Asistenta in legatura cu cerintele de conformitate cu SOX 404.-Riscul si securitatea sistemelor de IT:- Certificarea sistemelor IT;- Proiectarea arhitecturii de IT;- Analize pre- si post-implementarea solutiei ERP;- Managementul proiectelor de IT si certificarea calitatii;- Planificarea continuitatii;- Strategii de dezvoltare IT;- Remodelarea proceselor si serviciilor de guvernare IT.CONSULTANTA IN TRANZACTII- Fuziuni si achizitii- Asistenta tranzactionala (audit de achizitie)- Restructurarea societatilor comerciale- Planuri de afaceri si studii de fezabilitate- Piete de capital- Asistenta in finantarea proiectelor.CONSULTANTA JURIDICA- Drept societar si comercial- Drept financiar-bancar societar- Fuziuni si achizitii- Drept imobiliar- Litigii de drept comun - Reglementari UE.

Interviuri

Romania atunci, acum si mai departe

Comparativ cu acum 20-25 de ani, Romania este cu siguranta intr-un loc mai bun.

Increderea in mediul economic este esentiala pentru evolutia viitoare a afacerilor

Companiile din UE vor trebui in curand sa se adapteze la o noua realitate de tranzactionare,…

Cresterea Romaniei are nevoie de baze solide si politici sustenabile

Incepand cu anul 2015, cresterea competitivitatii prin inovatie si C&D, consolidarea si…

Prezentarea succesului antreprenorial

Antreprenorii reprezinta unul din principalele motoare de crestere in orice economie sanatoasa

Cum 2013 a fost un an mai bun decat 2012, 2014 va urma acest trend

Companiile sunt din ce in ce mai concentrate pe depasirea provocarilor mediului de business…

Informatii generale

CUI: 1551105
REG.COM: J40/10259/1992
COD CAEN: (6920) Activitati de contabilitate si audit financiar

Contact

  • Adresa: Bulevardul Ion Mihalache Nr. 15-17 , SECTOR 1, BUCURESTI

Articole

Frauda „Mesaj de la sef” in perioada pandemiei

Autor: Claudiu Chirita, Senior Manager, Forensic, EY Romania

Studiu EY Romania: Sustenabilitatea va juca un rol important in redresarea companiilor

Conform sondajului derulat de EY, aproape 74% dintre respondenti sustin ca integrarea…

Pandemia COVID-19 a redus listarile la burse in intreaga lume in prima jumatate a anului 2020

Pandemia de COVID-19 a jucat un rol major in declinul listarilor la bursele din intreaga…

Care sunt prioritatile fiscale europene pentru urmatoarele 6 luni si cum se pozitioneaza Romania fata de planul european?

Autor: Andra Casu, Partener Asociat, Asistenta Fiscala si Juridica, EY Romania

Fiscul si-a intarit randurile – toate persoanele fizice sa se astepte la verificari ale situatiei fiscale personale

Autor: Mihaela Mitroi, Partener, Asistenta Fiscala si Juridica, EY Romania, lider al activitatii…

Ultimele date financiare

2018
TURNOVER : 145.302.905 (RON)
PROFIT LOSS : 12.557.719 (RON)
EMPLOYEES : 100
2017
TURNOVER : 140.202.273 (RON)
PROFIT LOSS : 14.066.911 (RON)
EMPLOYEES : 89
2016
TURNOVER : 125.630.853 (RON)
PROFIT LOSS : 7.930.697 (RON)
EMPLOYEES : 83
2015
TURNOVER : 119.378.440 (RON)
PROFIT LOSS : 13.671.588 (RON)
EMPLOYEES : 58

Stiri

29 mai 2020 – termenul limita de depunere a declaratiei nefinanciare!

Raportarea nefinanciara este reglementata de Directiva Europeana 2014/95/UE si transpusa…

COVID-19: Impactul asupra continuitatii afacerilor – provocari si parghii juridice si fiscale de redresare

Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri, vom organiza o serie de evenimente in…

COVID-19 – Mobilitatea in timp de criza

Pe masura ce Covid-19 continua sa se raspandeasca, problema modului de abordare a virusului…

Munca la distanta in contextul epidemiei Covid-19. Ce masuri pot lua angajatorii in aceasta perioada?

Autor: Anca Atanasiu, Senior Associate, Radu si Asociatii SPRL

Sistemul de trasabilitate pentru produsele din tutun a devenit complet operational in Romania incepand cu 31 octombrie 2019

Sistemul ce presupune identificarea si urmarirea fiecarui pachet de tigarete produs sau…