Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografica producatoare de etichete autoadezive si ambalaje flexibile din Romania, anunta adaugarea in portofoliu a unei noi categorii de produse: capacele de aluminiu cu embosare pe margine (rim emboss), devenind astfel primul producator din Romania.
Potrivit companiei, capacele de aluminiu sunt des utilizate in industria alimentara pentru ambalarea produselor lactate, apicole, a preparatelor din peste, a dulciurilor si a produselor semipreparate, iar procedeul rim emboss ofera un design premium.
„Pentru noi, inovatia este pe primul loc in activitatea noastra. Incercam de fiecare data sa ducem industria de etichete si ambalaje la un alt nivel, pe aceeasi pozitie cu industriile din afara, astfel incat clientii nostri sa beneficieze de cele mai noi solutii. Suntem prima companie din Romania care a introdus in portofoliul de produse capacele de aluminiu, iar astazi, suntem singurii producatori de rim emboss, o solutie care este foarte solicitata de clientii nostri”, declara Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
In acest an, Sunimprof Rottaprint a investit peste jumatate de milion de euro in dezvoltarea unor noi linii de productie. In plus fata de capacele de aluminiu rim emboss, compania a investit in productia de cartonase promotionale infoliate si a etichetelor cu efect 3D, dar si in inserarea de tag-uri antifurt sub etichetele autoadezive.
Etichetele antifurt cu radio-frecventa (RF) pot fi inserate sub orice eticheta autoadeziva, fara a modifica aspectul ambalajului, indiferent daca suprafata este curba sau plata. Un alt avantaj al acestui tip de eticheta este acela ca poate fi folosita inclusiv pe produsele care necesita refrigerare sau congelare.
In ceea ce priveste cartonasele promotionale infoliate, acestea au avantajul de a oferi o interactiune mai mare intre consumator si brand, fiind o modalitate eficienta de a atrage atentia asupra unei promotii in desfasurare. Totodata, acestea sunt certificate pentru a intra in contact cu alimentele.
Etichetele cu efect 3D sunt etichete autoadezive care permit prin miscarea lor, fie dreapta-stanga, fie sus-jos, redarea unui efect prestabilit in momentul realizarii design-ului, cu rolul de a face produsul mai atragator si mai vizibil pe raft. Acest tip de etichete are mare aplicabilitate in industria vinurilor, in campanii promotionale pentru produse destinate copiilor, dar si ca element de securitate prin redarea unor elemente unice si imposibil de duplicat.