loader
Secom® a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de 100 de milioane de lei, in crestere cu circa 10% fata de anul anterior

Secom® a inregistrat in 2018 o cifra de afaceri de 100 de milioane de lei, in crestere cu circa 10% fata de anul anterior

Secom®, compania romaneasca cu 15 ani de experienta in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de aproape 100 de milioane de lei, mentinandu-si locul trei in topul jucatorilor din industrie, cu o cota de piata de 6,44%.

Principalele proiecte ale companiei anul trecut au fost extinderea portofoliului cu o noua categorie de produse, respectiv ceaiuri premium naturale si cresterea retelei de retail cu doua noi magazine in Arad si Oradea. Mai mult decat atat, in 2018 compania a externalizat serviciile de logistica si distributie catre KLG Europe Logistics, decizie care a determinat cresterea semnificativa a capacitatii de stocare si eficientizarea proceselor si operatiunilor specifice.

In ceea ce priveste portofoliul de produse, anul trecut Secom® a adus in exclusivitate in Romania brandurile de ceai premium TEALIA® si The Republic of Tea, apreciate la nivel international pentru calitatea superioara si beneficiile pentru sanatate.

Dedicati promisiunii de a inova in permanenta, pe segmentul de suplimente alimentare, compania a readus in 2018 in atentia consumatorilor ingrediente inovatoare care au consacrat Secom® pe piata locala, precum Colostru, ciupercile medicinale, dar de data aceasta in combinatii sau forme noi de administrare care sa ofere o mai buna biodisponibilitate. 

In plus, Secom® si-a consolidat portofoliul introducand produse noi pe segmentele pediatrie, nervos si digestiv si o gama complexa pentru sistemul respirator.

Anul trecut, Secom® a crescut investitiile cu 22% fata de 2017, alocand peste 13 milioane de lei, in activitati de comunicare si promovare, in cele doua noi unitati proprii de retail, precum si in dezvoltarea unor sisteme informatice performante. Totodata, compania a acordat o importanta deosebita consolidarii echipei, investind in actiuni de crestere a coeziunii acesteia si a angajamentului organizational, precum si in dezvoltarea competentelor tehnice, functionale si de management ale oamenilor din Secom®.  Compania isi propune sa continue investitiile in 2019, intentionand sa aloce peste 16 milioane de lei in campanii de marketing, proiecte IT si initiative menite sa dezvolte echipa si va extinde serviciile oferite la Centrul de Medicina Functionala si Integrativa Secom®.

Cuvantul de ordine pentru Secom® in 2018 a fost „consolidare”. Ne-am consolidat portofoliul, echipa si locul 3 intr-o piata extrem de fragmentata si de competitiva. A fost un an in care am intarit “sistemul imunitar” al companiei pentru a putea sustine planurile ambitioase pe care le avem in viitor. Prioritatile noastre in 2019 vizeaza: extinderea portofoliului cu produse noi, de o calitate fara compromis, asa cum ne-am obisnuit consumatorii, consolidarea retelei proprii de magazine si a parteneriatelor cu farmaciile, continuarea activitatilor de promovare in media, precum si a initiativelor de informare si educare a romanilor pentru a avea un stil de viata sanatos in ciuda provocarilor moderne”, a spus Lucia Costea, co-fondator si managing partner Secom®.

In prezent, portofoliul Secom® include 470 de produse naturale premium, cu ingrediente de inalta calitate, din 3 categorii: suplimente alimentare care acopera o gama larga de afectiuni, ceaiuri premium si produse cosmetice de ultima generatie.

 

Autori

foto
SECOM SA