loader
Schneider Electric prezinta mySchneider:  o experienta digitala personalizata all-in-one pentru clientii si partenerii sai

Schneider Electric prezinta mySchneider: o experienta digitala personalizata all-in-one pentru clientii si partenerii sai

Peste un milion de clienti si parteneri din intreaga lume autentificati pe site-ul companiei, au parte acum de o experienta simplificata, personalizata, end-to-end, bazata pe preferintele lor

Schneider Electric, lider in transformarea digitala a managementului si automatizarii energiei, atinge o etapa cheie in oferirea unei experiente digitale personalizate pentru clientii si partenerii conectati la site-ul companiei.

Noua experienta all-in-one este un rezultat al transformarii digitale care vizeaza livrarea celor mai bune experiente digitale catre clienti, pentru a imbunatati satisfactia acestora si pentru a-i sprijini in cresterea business-ului.

Proiectarea noii platforme a inceput in 2020 si a declansat mai multe imbunatatiri si capabilitati care ii ajuta pe clientii si partenerii Schneider de pe piata sa diferentieze si sa isi simplifice operatiunile zilnice prin:

  • Acces „Single Sign On” la un profil holistic al clientului in care isi poate gestiona toate informatiile intr-un singur loc
  • O modalitate de acces personalizata, catre cele mai utilizate servicii de business, printr-un portal personalizat
  • Consolidarea diferitelor servicii si instrumente de business care pot fi acum accesate intr-un singur loc
  • Reorganizarea instrumentelor si resurselor online ale Schneider pentru a reduce numarul de platforme pe care clientii trebuie sa le viziteze

Schneider Electric isi propune sa le permita clientilor sa economiseasca timp, sa lucreze mai eficient cu clientii lor si sa tina evidenta datelor cheie intr-un singur loc. Clientii Schneider au acum posibilitatea sa isi organizeze continutul preferat in modul cel mai potrivit pentru ei - afiseaza sau ascund diferite elemente din platforma si decid asupra ordinii lor generale. mySchneider ofera acces direct la toate resursele de care au nevoie clientii pentru a-si gestiona business-ul si permite stabilirea preferintelor individuale pentru a se potrivi cel mai bine asteptarilor lor.

Prin intermediul mySchneider, clientii pot accesa anumite dashboard-uri specifice per utilizator, pot stabili notificari pentru a fi informati despre produse noi, versiuni software, seminarii web sau actualizari ale documentelor tehnice. Partenerii, inclusiv distribuitorii, au acum o singura modalitate de acces catre toate resursele adaptate pentru a-si sustine business-ul, cum ar fi oportunitati de afaceri, informatii despre produse, cotatii de pret, comenzi, urmarirea comenzilor, date financiare, sesiuni de training si programe de parteneriat. Managerii de cladiri pot obtine o imagine optima asupra cladirii lor, gratie vizualizarii activelor, a contractelor, a ciclurilor de viata pentru diferitele echipamente si a serviciilor de intretinere planificate. Pagina de pornire specifica utilizatorului evidentiaza continutul pe care acesta se bazeaza zilnic, de la instrumente si resurse, la produse si aplicatii, pana la servicii suplimentare, in functie de profil.

Despre Schneider Electric

La Schneider, credem ca accesul la electricitate si la tehnologieprin intermediul unor solutii inteligente, este un drept fundamental al omului.

Furnizam solutii digitale in domeniul energiei si al automatizarii, in scopul asigurarii eficientei si sustenabilitatii. Imbinam cele mai bune tehnologii de automatizari, software si servicii integrate pe zona energetica in timp real, pentru locuinte, cladiri, centre de date, infrastructura si in diferite industrii.

Ne-am luat angajamentul sa descoperim posibilitatile infinite ale unei comunitati deschise, globale, inovatoare, care ne impartaseste telul si valorile.

Autori

foto
SCHNEIDER ELECTRIC ROMANIA SRL