loader

Programul CSBS - Customer Service Business Safari 2013

CSBS - Customer Service Business Safari este un program similar unui mini-MBA, oferit de Mastermind Communications, ce se adreseaza patronilor de IMM-uri, directorilor si specialistilor romani care vor sa aplice Programe de Servire Excelenta a Clientilor, pentru fidelizarea acestora

Programul se desfasoara pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregatire teoretica, in care vor fi descrise tehnici si modalitati de Customer Experience Management in cadrul cursului sustinut de trainerul Mihai Matie?, si 5 zile de practica, in care participantii la proiect viziteaza o serie de companii si institutii pentru a vedea cum aplica acestea efectiv notiunile de Customer Service, intalnindu-se acolo cu Directorii Executivi ?i speciali?tii de profil.

Oferirea de servicii excelente are la baza respectarea drepturilor legale ale consumatorilor, conform legislatiilor din Romania si UE, element fara de care nu se poate discuta de servire exemplara a clientilor, astfel incat prin aceasta sa obtii un avantaj competitiv. Drept urmare, ne vom baza si pe sprijinul ANPCPPS, care va asigura informarea si familiarizarea cursantilor cu normele de protectie a consumatorilor.

La finalul turului va fi organizata o sesiune de concluzii si o festivitate de inchidere, la care vor fi inmanate si Diplomele de Participare pentru cei aproximativ 25 de manageri selectati pentru program.

Participantii la proiect pot fi patroni, directori executivi sau manageri din sectorul IMM ?i al companiilor interesate sa ofere politici structurate pentru servicii excelente adresate clientilor retail sau B2B. Speciali?tii din domeniile marketing, vanzari, client-service, comercial sau Quality Management sunt bineveniti in acest program.

Beneficiile participarii in programul CSBS includ familiarizarea cu unele concepte noi, adaptate mediului de afaceri din Romania, suportul de curs respectiv, dar mai ales partea practica in care cursantii vor participa la SAFARIUL vizitarii unor companii sau institutii emblema pentru mediul de afaceri din Romania, ai caror speciali?ti vor imparta?i din secretele fidelizarii clientilor.

Reprezentantii sponsorilor vor sustine prezentari in fata grupurilor de participanti, oferindu-le astfel produse, servicii, experienta si expertiza in domeniu Customer Service, dar ?i punctand atuurile proprii in servirea ?i fidelizarea clientilor. Aceste prezentari se vor organiza la sediul sponsorului ?i pot dura circa 2 ore. Sponsorii vor fi selectati pe baza unui istoric pozitiv in a crea experiente memorabile pozitive pentru propriii clienti ?i a dezvolta programe eficiente de loializare a clientilor. Dintre institutiile ?i companiile care au confirmat deja sprijinul pentru proiect oferindu-se sa ne gazduiasca amintim Hotel Marshal Garden, AMCHAM, ANPC ?i BGS. A?teptam in continuare ?i alte confirmari din partea unor companii internationale ce ofera servicii foarte bune, prezente la Bucure?ti.
 

Detalii privind conditiile, costurile ?i formularele de inscriere puteti gasi pe:
http://www.calendarevenimente.ro/detalii.php?ev=114417

Autori

foto
MASTERMIND COMMUNICATIONS SRL