loader
Povestea de succes a Fika18 continua: investitiile constante in dezvoltarea brandului si a portofoliului au adus o cifra de afaceri record

Povestea de succes a Fika18 continua: investitiile constante in dezvoltarea brandului si a portofoliului au adus o cifra de afaceri record

Desi este un business nisat, are potentialul de a se dezvolta exponential si poate ajunge lider pe acest segment

Anul 2021 s-a incheiat pentru brandul Fika18 cu o cifra de afaceri record, de 200,000 euro, in conditiile in care anul anterior aceasta nu a depasit 35,000 euro. Evolutia spectaculoasa a avut ca premise investitiile constante in magazinul concept situat pe Calea Victoriei 101, modernizarea si dezvoltarea laboratorului si inovatia la nivel de produs, regasita in lansarile de noi produse.

Pentru mine, Fika18 este o lectie de business si de succes. Am urmarit acest concept inca de la lansarea lui si am fost incantat de povestea din spatele Fika18 si de gustul desavarsit al fiecarui produs ce iese din laborator. Am hotarat sa investim in acest business, convins fiind ca, desi este un business nisat, are potentialul de a se dezvolta exponential si poate ajunge lider pe acest segment. Specializarea pe nisa de croissante si calitatea impecabila a produselor sunt coordonate ce stau la baza dezvoltarii cu succes a acestui business”, a declarat Radu Savopol, actionar Fika18 si Managing Partner.

                               

Pentru anul 2022, vom continua sa investim in dezvoltarea magazinului, ce a devenit o destinatie vizitata frecvent de iubitorii de produse premium, gourmet, de arome si gust inconfundabil. De asemenea, brandul va fi disponibil incepand cu acest an si pentru cei care doresc sa il acceseze in sistem de franciza.

Radu Savopol, Lucian Badila si Andrei Alecu au devenit in 2020 actionari, venind cu o viziune solida de extindere pentru brandul concept de croissanterie. Astfel, pe langa investitiile mentionate, acestia au contribuit si la extinderea retelei de distributie, crescand semnificativ numarul de unitati HoReCa ce au listat produse din gama Fika18.

Oferta cofetariei premium contine 10 sortimente speciale, de la cele clasice, cu unt, pana la cele dulci, cu creme de ciocolata, cafea, tiramisu, cheesecake, zmeura, mango si fructul pasiunii, caramel sarat, alune, lime si busuioc sau fistic. Cele mai apreciate arome, in topul preferintelor clientilor, sunt: fistic, ciocolata, mango, fructul pasiunii si cheesecake, aceste 5 sortimente insumand peste 60% din cota de vanzari. Toate produsele sunt fabricate in laboratorul propriu din ingrediente proaspete, de calitate superioara, iar termenul de valabilitate este de 24 de ore.

Publicul a fost deja convins de calitatea produselor oferite de Fika18, iar la HoReCa Awards 2020, cea mai importanta gala a ospitalitatii din Romania, a castigat premiul intai la categoria Cofetaria/Patiseria/Brutaria anului 2020, in competitie directa cu afaceri solide, branduri puternice, cu traditie.