loader

Pachiu si Asociatii finalizeaza procesul de redesign

Casa de avocatura Pachiu si Asociatii si-a reinnoit imaginea, in urma unui proces de repozitionare strategica, ce a implicat redesign-ul materialelor de prezentare si al site-ului www.pachiu.com, relansat oficial astazi.

In cel de-al 11-lea an de activitate, Pachiu si Asociatii a decis initierea unui proces de redesign, din nevoia de a raspunde mai usor nevoilor clientilor si de a comunica mai clar competentele avocatilor si atuurile firmei. Odata cu redesign-ul, Pachiu si Asociatii a pus un accent deosebit pe grupul de practica ce ofera consultanta juridica cu privire la proiecte energetice, arie in care de-a lungul timpului firma a construit o experienta solida. Laurentiu Pachiu, Managing Partner, explica motivul acestei decizii:

 

“De-a lungul timpului, am trecut de mai multe ori prin procese de modificare a imaginii. Tehnologia evolueaza rapid si la fel si nevoile de comunicare si interactiune ale oamenilor. In acelasi timp, desi viziunea de a oferi servicii profesioniste adaptate fiecarui client in parte a ramas neclintita, firma noastra a evoluat si ea si si-a schimbat directia. Pentru ca in ultimii ani o mare parte a activitatii noastre s-a concentrat in zona proiectelor energetice, fie ca vorbim de energie conventionala sau neconventionala, s-a impus o noua strategie la nivel de business, ceea ce s-a tradus si printr-o noua directie de comunicare. Coreland cele doua aspecte, a rezultat nevoia de redesign, astfel incat toate eforturile noastre sa fie convergente.”

 

Noul site se conformeaza standardelor actuale si raspunde nevoii vizitatorilor de a gasi informatia mult mai usor. Astfel, pe fiecare pagina sunt inglobate toate informatiile relevante pentru crearea unei opinii de ansamblu asupra calitatii serviciilor casei de avocatura, oferind drept suport in acest sens mai multe surse si indicatori. In acelasi timp, a fost pastrat design-ul clasic, elegant, simplu, care respecta rigorile profesionalismului cu care Pachiu si Asociatii si-a obisnuit deja clientii.

 

Pe langa restructurarea informatiei, printre noutati se regaseste publicarea descrierilor catorva proiecte reprezentative fiecarui grup de practica, din diverse domenii de activitate, ce demonstreaza expertiza vasta a avocatilor firmei. Totodata, reprezentantii Pachiu si Asociatii subliniaza faptul ca nu doresc sa se alinieze trendului de promovare agresiva prin publicarea numelor clientilor, ci sa transmita mai degraba diversitatea proiectelor in care avocatii au fost implicati, din care rezulta expertiza lor, astfel incat potentialii colaboratori sa isi formeze singuri o opinie. Mai mult, discretia si pasiunea se regasesc printre valorile firmei, iar respectul fata de clienti se traduce prin consens intre spuse si fapte.

 

Pachiu si Asociatii a implementat de asemenea un proces mult mai usor de utilizat pentru vizitatorii care doresc sa se aboneze la informarile legislative sau la articolele din site. In plus, desi in general casele de avocatura aleg sa aiba site-ul doar in limba engleza, pachiu.com poate fi acum accesat in 3 limbi: engleza, romana si germana.

 

“In secolul vitezei, informatiei si smartphone-urilor, omul de business nu mai are timp sa caute informatia. Este important deci sa gaseasca totul intr-un singur loc, sa isi dea seama dintr-o privire daca a ajuns unde trebuie. In acelasi timp, e important pentru vizitator sa simta grija din partea celui care l-a atras pe site. De aceea, desi a insemnat sa triplam efortul depus, am ales sa avem site-ul nu doar in engleza, ci si in romana si germana. Alegerea limbii germane se datoreaza numarului mare de avocati din firma buni cunoscatori ai acestei limbi, cat si colaborarii de succes de-a lungul anilor cu numeroase companii din tari vorbitoare de germana”, a detaliat Laurentiu Pachiu.

 

Pornind de la nevoia de repozitionare si din dorinta de a avea unitate vizuala, procesul de redesign a implicat si reinnoirea materialelor de prezentare, precum brosurile, agendele sau newsletter-ul, acestea fiind acum concentrate pe punctarea atuurilor firmei si transmiterea aceleiasi elegante cunoscute a firmei.

 

Ca si parcurs al procesului de redesign, s-a pornit la drum cu o analiza amanuntita a modelelor de succes din strainatate, realizata de catre departamentul de PR al firmei. A urmat un pitch si, impreuna cu agentia castigatoare, The Beards Creative, s-a realizat schita de design, ce a suferit destul de multe modificari pe intregul parcurs.

 

“A fost un proces lung si anevoios, insa am vrut sa ne asiguram ca includem toate caracteristicile necesare unei experiente de utilizare cat mai placute si facile oferite clientilor nostri si potentialilor parteneri de business. Apreciem rabdarea si intelegerea celor de la The Beards Creative si totodata efortul de a ne face pe plac. Am fost un client exigent si a fost multa energie consumata, de ambele parti. Rezultatul insa merita tot efortul”, explica Mihaela Georgescu, coordonatorul departamentului de PR.

 

Pentru ca dorinta de imbunatatire este una permanenta pentru casa de avocatura, Pachiu si Asociatii indeamna vizitatorii sa le ofere feedback asupra noii imagini, accesand pagina de contact pe www.pachiu.com.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL