loader
OPTEX: Dragos Enea, noul Customer Service Manager pentru Romania si Bulgaria

OPTEX: Dragos Enea, noul Customer Service Manager pentru Romania si Bulgaria

OPTEX, lider mondial in dezvoltarea solutiilor de detectie, anunta numirea lui Dragos Enea ca noul Customer Service Manager pentru Romania si Bulgaria.

In noul sau rol, Dragos se va axa pe suportul tehnic, coordonand canalul actual de parteneri si dezvoltand noi relatii de parteneriat in acord cu strategia OPTEX de a implementa obiectivele anuale de business. Dragos va raporta catre Jacek Wójcik, Customer Service Director CEE OPTEX.


“Avand in vedere experienta tehnica demonstrata, precum si ca sales engineer, Dragos Enea este cel care va asigura implementarea viziunii OPTEX pentru Romania si Bulgaria. El va coordona la nivel local strategia generala de business a companiei si va cauta sa intareasca pozitia de lider a OPTEX pe piata locala a solutiilor de detectie. De asemenea, va fi responsabil cu accelerarea cresterii orientandu-se pe raspunsul la nevoile de business ale clientilor nostri”, a spus Jacek Wójcik.


Dragos Enea s-a alaturat OPTEX dupa experienta in cadrul unei companii lider in securitate integrata. In cadrul experientei anterioare, Dragos a fost responsabil cu dezvoltarea de proiectare de solutii, oferind asistenta tehnica si traininguri de produs pentru utilizatorii noi si potentialii utilizatori finali.


Pe parcursul anilor de experienta, Dragos Enea a dobandit cunostinte aprofundate despre sistemele de curenti slabi, a avut prilejul sa inteleaga modul de protectie a infrastructurii critice si functionarea solutiilor integrate ale sistemelor (detectare a incendiilor, control acces, detectare a intruziunilor, CCTV si automatizari de cladiri).
Dragos a absolvit Universitatea Tehnica de Constructii si Inginerie Civila, sectia de Automatizari Informatice.
 

Autori