Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Noul Mercedes-Benz Atego: Noul standard de performanta in distributia pe distante scurte | DoingBusiness.ro
loader

Noul Mercedes-Benz Atego: Noul standard de performanta in distributia pe distante scurte

Cel mai tanar membru al familiei de camioane Mercedes-Benz, noul Mercedes-Benz Atego cu Euro VI, intra in scena pentru a-si continua acensiunea ca lider de piata pe segmentul GVWR de distante scurte, de la 6,5 t la 16 t

Atego ocupa deja primul loc in topul calitatii, fiabilitatii, costurilor de reparatii si intretinere, precum si durabilitatii. Aceasta pozitie va fi consolidata datorita noului sistemului de conducere si a numeroaselor inovatii pentru sasiu si cabina.

 

Atego va fi disponibil in sapte variante noi de motoare Euro VI, ce pot fi combinate cu o gama larga de transmisii manuale si automate. Astfel, Atego se adapteaza perfect cerintelor specifice ale diferitelor aplicatii pentru distributia pe distante scurte.

 

Pentru a se conforma standardelor Euro VI, noul Atego este disponibil in patru variante de motorizare BlueTec 6 cu patru cilindri, preluate de la modelul de serie OM 934 cu o capacitate de 5,1 l. Motoarele cu patru valve, cu doua axe cu came si un control reglabil al valvelor, dezvolta o putere de la 115 kW (156 CP) la 170 kW (231 CP), in segmentul camioanelor destinate distributiei pe distante scurte. Ca optiuni de motorizare suplimentare pentru noul Atego Euro VI, exista trei motoare OM 936 nou proiectate, cu sase cilindri, ce dezvolta o putere de la 175 kW (238 CP) pana la 220 kW (299 CP), cu o capacitate de 7,7 l. Cuplul motor Euro VI genereaza un consum cu pana la 5% mai mic, in timp ce, in unele cazuri, beneficiaza de intervale de intretinere considerabil mai lungi, care sunt determinate folosind noul calculator dinamic de mentenanta. Aceste motoare se conformeaza noilor standarde de emisii, utilizand tehnologia Common Rail si refolosirea combustibilului nears, precum si cutia de evacuare cu sistem SCR integrat si filtru inchis de particule. Noul Atego beneficiaza, de asemenea, de FleetBoard EcoSupport, concept deja cunoscut de la modelele de sarcina grea, pentru a spori si mai mult eficienta.

 

Echipamente noi, de la transmisii pana la sistemele de siguranta

Puterea noilor motoare este transmisa prin intermediul unei cutii automate, in sase sau opt trepte. Noua cutie Mercedes PowerShift 3 cu opt trepte ofera o imbunatatire a performantei. Se poate opta si pentru o cutie manuala cu sistem asistat de schimbare a vitezelor, in sase si noua trepte.

 

Designul sistemului de actionare al noului Atego include Stability Control Assist integrat - cunoscut sub numele de ESP pentru automobile - ca dotare standard. Noua frana de motor in doua etape, combinata cu discuri de frana pe toate axele, asigura un nivel ridicat de siguranta la volan. Noul Atego, in exclusivitate in categoria sa, este echipat din fabrica cu un dispozitiv de incetinire magnetic, asigurat impotriva uzurii, ce ofera un suport suplimentar sistemul de franare.

 

Noul Atego se integreaza perfect in seria de modele Actros, Antos si Arocs

Prin introducerea noului Atego, un camion de sarcina usoara pentru distributia pe distante scurte in segmentul GVWR de 6,5 t pana la 16 t, Mercedes-Benz completeaza noua sa generatie de camioane. Datorita designul inovator al cabinei, Atego se integreaza perfect in noua serie de modele Mercedes-Benz. Un nou design al barei din fata cu lampi incorporate, optional in versiune cu LED, reflecta individualitatea sa si apartenenta la familia de camione Mercedes-Benz.

 

Noul Atego va fi lansat in premiera in aprilie 2013, in cadrul Commercial Vehicle Show din Birmingham si la Bauma Trade Fair in Munchen. Achizitionarea noului camion se poate face din data de 1 mai 2013.

Autori

foto
MERCEDES-BENZ ROMANIA SRL
   Update cookies preferences