loader
Nestle sarbatorește 10 ani de activitate in sprijinul tinerilor

Nestle sarbatorește 10 ani de activitate in sprijinul tinerilor

In Romania, incepand din 2013 si pana in prezent, Nestle a oferit peste 300 de oportunitati de internship si traineeship si a organizat mai mult de 120 de evenimente de dezvoltare, cu participarea a peste 13.000 de tineri

Nestle marcheaza a zecea aniversare a initiativei Nestle Needs YOUth, o initiativa creata pentru a creste sansele de angajare ale tinerilor intr-o perioada cand rata somajului in randul tinerilor din Europa atingea cote alarmante. Dupa mai bine de un deceniu, initiativa s-a extins la nivel global si a ajutat peste cinci milioane de tineri, inclusiv fermieri si antreprenori, sa-si dezvolte abilitatile si sa profite de oportunitatile de cariera.

In Romania, incepand din 2013 si pana in prezent, Nestle a oferit peste 300 de oportunitati de internship si traineeship si a organizat mai mult de 120 de evenimente de dezvoltare, cu participarea a peste 13.000 de tineri. Aceste initiative au fost esentiale in echiparea tinerilor cu abilitatile si experientele necesare pentru a reusi in carierele lor.

De-a lungul acestor zece ani, zeci de specialisti Nestle au contribuit anual la dezvoltarea a mii de tineri care au participat la workshop-urile noastre (marketing, finante, logistica), sesiuni de consiliere in cariera, seminarii pe tema leadership-ului, inteligentei emotionale si managementul timpului, precum si la foarte apreciatul program de internship Summer's Cool. Suntem mandri ca am jucat un rol in sprijinirea cresterii si dezvoltarii profesionale a tinerilor din Romania. Pe masura ce ne mentinem angajamentul de a creste generatia viitoare, vom continua sa cream si mai multe oportunitati pentru a ajuta tinerii sa se dezvolte, sa creasca si sa reuseasca”, spune Silvia Sticlea, Country Manager Nestle Romania.

 

Potrivit Organizatiei Internationale a Muncii (OIM), in 2022, aproximativ 73 de milioane de tineri erau inca someri sau castigau salarii foarte mici. In timp ce rata de angajare ramane un aspect fundamental al programului, au aparut si alte provocari pentru tineri, pentru care Nestle are expertiza necesara pentru a oferi sprijin.

De la inceputul programului de trainee, am fost incurajata sa imi exprim ideile si sa contribui activ in proiecte relevante. Sunt recunoscatoare ca am ocazia sa lucrez alaturi de o echipa minunata, care imi acorda incredere si ma sustine de fiecare data cand am nevoie. Aceasta incredere m-a motivat sa imi depasesc limitele si sa imi asum noi responsabilitati. Experienta mea la Nestle m-a ajutat sa invat si sa cresc intr-un mediu stimulant si sa imi dezvolt abilitatile necesare pentru a reusi in cariera mea. Sunt mandra de progresul meu si recunoscatoare pentru oportunitatile pe care le-am avut”, povesteste Irina, Learning & Training Trainee.

Agricultura se afla intr-un moment de cotitura, tot mai putini tineri o considera o profesie atractiva. Nestle depune eforturi active pentru a gasi noi abordari in agricultura ce pot genera venituri decente si, in acelasi timp, promova practici regenerative. Prin intermediul Programului de Agripreneurship al Nestle, compania ofera cursuri de formare care acopera diverse subiecte referitoare la agricultura regenerativa, inclusiv agro-foresterie, sanatatea solului si bunastarea animalelor.

Prin intermediul Platformei de Antreprenoriat pentru Tineret YEP, compania sprijina, de asemenea, tinerii creativi care doresc sa-si creeze propriile afaceri sau sa dezvolte solutii inovatoare pentru cele mai presante probleme ale lumii. Aceasta le ofera tinerilor posibilitatea de a dobandi cunostinte si abilitati, de a-si imbunatati capacitatile, de a testa o idee sau de a-si dezvolta afacerile, in domenii care variaza de la stiinta si tehnologia alimentara la dezvoltarea de produse si servicii, practici de agricultura regenerativa si ambalaje durabile. La un an de la lansare, YEP a ajuns la o comunitate in continua crestere de peste 10.000 de utilizatori inregistrati.

De la momentul in care m-am alaturat companiei, am fost primit intr-un un mediu de lucru dinamic, care promoveaza inovatia si colaborarea, oferindu-mi oportunitatea de a invata si de a ma dezvolta rapid. Echipa dedicata este o sursa constanta de inspiratie si sprijin, contribuind in mod semnificativ la succesul meu personal si profesional. Unul dintre aspectele care se evidentiaza cu adevarat la Nestle este puternicul sentiment de scop si angajamentul de a crea un impact pozitiv. Ma bucur sa fac parte dintr-o organizatie care nu doar apreciaza angajatii sai, ci se straduieste sa faca o diferenta in lume”, spune Ciprian Devderea, Digital Lead & Brand Manager Nestle Professional.

Obiectivul nostru este sa ajutam 10 milioane de tineri sa acceseze oportunitati economice pana in 2030 si sunt mandru de impactul pe care l-am avut pana acum”, spune fondatorul initiativei Nestle Needs YOUth, Laurent Freixe, CEO Nestle pentru Zona America Latina.

 

                                                                                                         ***

Despre Nestle

Grupul Nestle este prezent in Romania din 1995, printre brandurile din portofoliul sau numarandu-se NESCAFE, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. In Romania, Nestle s-a implicat si in initiative ecologice si de responsabilitate sociala. In ultimii 3 ani compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon pana in 2050.

Initiativele globale Nestle:

In 2017, Nestle a luat o serie de masuri pentru accelerarea progresului in vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a actiunilor de imbunatatire a calitatii vietii si contributiei la un viitor mai bun. Printre acestea se numara consolidarea programului “Nestle for Healthier Kids”, extinderea initiativei “Nestle needs YOUth” si dezvoltarea activitatilor de management sustenabil al performantei de mediu. Nestle isi mentine pozitia de lider global in industria de alimente si bauturi prin portofoliul de produse sanatoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evalueaza cei mai mari 25 de producatori de alimente din lume, concentrandu-se pe politicile, practicile si performantele lor legate de nutritie. Pozitia de top conferita Nestle este recunoasterea angajamentului sau permanent fata de nutritie si sanatate, precum si angajamentul sau de a ajuta la abordarea provocarilor globale ale obezitatii si subnutritiei. 

Nestle for Healthier Kids             

Programul „Nestle for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestle care sustin parintii si tutorii sa creasca copii mai sanatosi, de la activitati de cercetare si formulare a produselor pana la servicii de educatie si nutritie inovatoare pentru un stil de viata sanatos. in Romania, aceste eforturi se regasesc sub umbrela programului „Si eu traiesc sanatos - SETS”, initiat de Fundatia PRAIS.

Nestle needs YOUth

Ambitia Nestle in ceea ce priveste initiativa globala de tineret „Nestle needs YOUth” este sa ajute 10 milioane de tineri din intreaga lume sa aiba acces la oportunitati de cariera pana in anul 2030. Aceasta initiativa globala combina si coordoneaza toate activitatile care sustin tinerii din intreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestle for a Waste Free World

Nestle doreste ca produsele sale sa nu fie doar mai gustoase si mai sanatoase, ci si mai bune pentru mediu. Ambitia Nestle pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Autori

foto
NESTLE ROMANIA SRL