loader
METRO este partener al CARNEXPO GRILL 2022

METRO este partener al CARNEXPO GRILL 2022

METRO ROMANIA este pentru al doilea an consecutiv, partener al celui mai mare eveniment gastronomic dedicat industriei carnii din Romania – CARNEXPO GRILL 2022

Acest parteneriat vine sa sublinieze pozitionarea METRO ca partener strategic pentru profesionistii din industria ospitalitatii, in completarea eforturilor pe care compania le face in mod constant pentru dezvoltarea sortimentului si asigurarea disponibilitatii produselor la raft. Atat prin prisma calitatii produselor, cat si prin cautarea unor alternative care sa asigure clientilor produse portionate, calibrate, ambalari profesionale, care sa permia eliminarea pierderilor din bucatarie sau un timp de gatire redus, METRO cauta permanent sa ofere cele mai bune solutii pentru optimizarea meniurilor din restaurantele clientilor sai.

Daca anul trecut prin participarea la Carnexpo Grill accentul a fost pus pe marca proprie METRO Chef si pe gama de peste si fructe de mare, anul acesta METRO vine cu o gama extinsa de carne rosie, cu articole noi in sortiment, atat pe partea de carnea de vita, de diferite origini, incepand de la cele frecvent intalnite in meniurile restaurantelor pana la carne premium, potrivita pentru meniuri a-la-carte dar si pe gama de porc si oaie dezvoltata in cadrul unitatii de productie proprie din cadrul platformei logistice pe care METRO o detine in Stefanestii de Jos. Sortimentul de carne rosie este optimizat pentru a include atat carne proaspata, dar si solutii rapide de gatit.

"Suntem bucurosi sa avem alaturi de noi un partener solid si de incredere, METRO Romania fiind pentru al doilea an consecutiv partener al evenimentului. Impreuna ne propunem sa colaboram pentru promovarea produselor din categoria carne si sa redefinim acest sector prin impartasirea de know-how, tendinte si inovatii pentru dezvoltarea gastronomiei” - declara Eugen Capra, General Manager CARNEXPO Grill.

In cadrul Carnexpo Grill, METRO va avea un stand propriu, unde participantii vor putea urmari demonstratii culinare si tehnici de gatire a diverselor tipuri de carne rosie, in special carnea de vita, prezentate de bucatari profesionisti. Echipele de bucatari vor fi formate din bucatarii experti din GastronoMETRO si din reprezentanti ai Asociatiei Nationale a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism, marcand astfel si colaborarea cu ANBCT, in interesul sustinerii industriei ospitalitatii prin parteneriatul cu cea mai veche asociatie profesionala a bucatarilor din Romania.

In cadrul aceluiasi eveniment, in categoria Grill Fest, METRO va face cunoscuta noua gama de produse marinate special create in unitatea de productie de carne din Stefanestii de Jos. Pe langa cunoscutii mici Bucur si carnati de porc, de anul acest gama pentru grill este imbogatita cu o sortimentatie de produse marinate si carne de vita portionata si ambalata individual.

Ne bucuram sa fim pentru al doilea an consecutiv, parteneri ai celui mai important eveniment gastronomic din Romania, dedicat carnii. Este o deosebita placere sa vedem atat de multi antreprenori HoReCa, profesionisti din sectorul agroalimentar si furnizori care isi concentreaza experienta si know-how-ul pentru a gasi solutii inovatoare de dezvoltare a pietei autohtone. La aceasta editie a Carnexpo Grill, METRO se va prezenta cu produse din carne proaspata de vita, de cea mai buna calitate, adaptate cerintelor bucatarilor profesionisti si trendurilor premium din domeniul ospitalitatii”  adauga Adrian Ariciu, CEO METRO Romania.

Carnexpo Grill, evenimentul la care vor participa peste 150 de expozanti si vorbitori va avea loc in perioada 5-6 mai in statiunea Olimp, la Phoenicia Blue View si va reuni peste 1.500 de invitati din industrie.

Despre METRO

METRO este o companie internationala de top cu sortimente alimentare si nealimentare, specializata in deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si cateringului (HoReCa), precum si ale comerciantilor independenti. In intreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienti care pot alege daca sa faca cumparaturi intr-unul dintre magazinele de format mare, sa comande online si sa-si ridice achizitiile de la magazin sau sa le livreze. De asemenea, METRO sprijina competitivitatea antreprenorilor si a intreprinderilor independente cu solutii digitale si prin urmare, contribuie la diversitatea culturala in comert si industria ospitalitatii. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listata in Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania opereaza in peste 30 de tari si are peste 95.000 de angajati in intreaga lume. In anul financiar 2020/21, METRO a generat vanzari de 24,8 miliarde EUR. Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.metroag.de

Autori

foto
METRO CASH & CARRY ROMANIA SRL