loader
IAA Romania lanseaza un nou program in sprijinul industriei de marketing si comunicare: Pepiniera de Talente IAA

IAA Romania lanseaza un nou program in sprijinul industriei de marketing si comunicare: Pepiniera de Talente IAA

IAA Romania lanseaza un nou program dedicat angajatorilor din marketing si publicitate care isi doresc sa contribuie la cresterea unei noi generatii de profesionisti

Pepiniera de Talente IAA este o invitatie adresata mediului de business autohton de a investi in formarea viitoarei generatii de accounti, planneri, marketing executives si media planners & buyers. Mai exact, IAA propune un pachet de sponsorizare a Pepinerei de Talente ce include:

• Pregatirea a 10 studenti in cadrul Scolii IAA (Modulul Fundamente si Modulul Media)

• Posibilitatea prioritara de a recruta din randul tuturor absolventilor instruiti in editia sponsorizata (50-60 de studenti/an)

• Managementul selectiei studentilor din universitatile partenere

• Comunicarea programului pe canalele IAA Romania, Scoala IAA, MentorIAA si IAA Young Professionals si a universitatilor partenere din Bucuresti si din tara

Pachetul de sponsorizare implica o investitie minima de 6500 EUR + TVA.

Scoala IAA isi propune sa organizeze 2 Pepinere de Talente pe an, una primavara, iar alta toamna, contribuind astfel la dezvoltarea capacitatilor de pe plan local si, pas cu pas si om cu om, la viitorul industriei.  Desigur, doar cu participarea companiilor din industrie IAA isi va putea indeplini misiunea de a instrui minim 50 de studenti / an.

Cum va functiona Pepiniera de Talente?

Prin programul MentorIAA, coordonat de Afrodita Blasius, vor fi identificati studentii ambitiosi, smart si motivati sa isi depaseasca educatia formala din universitate. Mai precis, acestia vor putea aplica pentru o bursa care va acoperi in totalitate costul Scolii IAA. Acestia vor fi pregatiti practic si teoretic si la absolvirea IAA School vor fi gata sa isi inceapa apoi carierele de succes in marketing si publicitate. Studentii vor putea alege o bursa la unul dintre urmatoarele module:

Fundamentele Marketingului si Comunicarii – dedicat viitorilor accounti, strategic planners, marketing executives, brand execs, junior researchers sau project managerilor din marketing si comunicare

Strategie si Planificare Media – pentru viitorii media planneri, de la TV la print, OOH, radio, digital sau proiecte speciale.

                                         

Campania de recrutare va incepe in februarie iar selectia studentilor bursieri va avea loc la inceput de martie.

Suntem in permanenta contectati cu membrii, partenerii si colegii nostri din industrie si intelegem ca aceasta criza a talentelor devine din ce in ce mai acuta an de an, si mai ales in zone care combina intelegerea analitica, a cifrelor, si gandirea creativa. Ma refer, bineinteles, la media, care, din insighturile noastre, este cea mai afectata de aceasta migratie a creierelor, cu care ne confruntam. Ne-am propus astfel sa punem umarul la solutionarea acestei probleme, venind in intampinarea angajatorilor – care vor avea la dispozitie o mai mare baza de recrutare in urma Pepinerei de Talente IAA – si a studentilor – care isi vor completa cunostintele teoretice cu o parte practica esentiala.” – a explicat Victor Dobre, Director Executiv IAA, despre nevoia de a dezvolta acest program.

Daca reprezinti o companie si doresti sa afli mai multe informatii despre Pepiniera de Talente si sa te inscrii ii poti scrie Laurei Tampa, Directoarea Executiva Scoala IAA, pentru detalii pe adresa laura.tampa(@)iaa.ro

Scoala IAA pregateste profesionisti in marketing si comunicare de peste 15 ani prin 4 mini-MBA-uri dedicate brand managerilor, plannerilor, accountilor si marketing managerilor cu diferite niveluri de experienta.

MentorIAA faciliteaza intalniri win-win intre mediul de business si cel academic prin care sa creasca angajabilitatea viitorilor absolventi.