loader
Huawei si HONOR - noi obiective pentru strategia de brand dual

Huawei si HONOR - noi obiective pentru strategia de brand dual

HONOR si-a consolidat pozitia de lider cu o crestere puternica, inregistrand o crestere de 27,1% in 2018

Richard Yu, director executiv al Huawei Consumer BG, a anuntat pe contul sau oficial SinaWeibo noile obiective strategice ale companiei:

  1. Huawei va deveni cel mai mare producator de smartphone-uri din lume;
  2. HONOR va deveni al doilea mare producator de smartphone-uri din China si al patrulea din lume;
  3. Compania va sprijini HONOR in dezvoltarea de produse de ultima generatie si va continua sa investeasca in inovatia tehnologica, distributia canalelor si strategiile de retail, mentinand in acelasi timp o strategie ferma de brand dual intre HONOR si Huawei. Ambele branduri isi vor mentine gandirea vizionara si vor contribui la crearea unei lumi inteligente, pe deplin conectate.

Richard Yu considera ca „Huawei Consumer BG a intrat intr-o noua etapa,” si ca „anul acesta, Huawei si HONOR vor deveni probabil cel mai mare producator de smartphone-uri din lume.”

Aceste noi obiective vin dupa ce compania a indeplinit toate cele sapte obiective strategice stabilite de Richard Yu in 2012, printre care:

  1. Transformarea de la un operator ODM fara brand la un brand OEM independent
  2. Upgrade-ul de la terminale inteligente low-end la mid si high-end
  3. Oprirea vanzarii de telefoane ultra-low-end cu volum mare de vanzari, dar cu un profit redus
  4. Integrarea procesorului quad-core HiSilicon si cipului Balong
  5. Dezvoltarea unei afaceri in sectorul comertului electronic
  6. Proiectarea unei experiente de utilizator Emotion UI
  7. Transformarea intr-un jucator de top in industria globala de hardware

Serviciile Huawei destinate consumatorilor conduc veniturile companiei cu o crestere de 48,4%, depasind performantele retelei de operator Huawei. Anul trecut, serviciile Huawei pentru consumatori au realizat vanzari de 348,9 miliarde RMB, cu o crestere de 45,1% fata de anul precedent, contribuind astfel cel mai mult la veniturile companiei.

HONOR si-a consolidat pozitia de lider cu o crestere puternica, in ciuda unei recesiuni globale in industrie. Potrivit IDC, piata mondiala a smartphone-urilor a inregistrat in primele trei trimestre ale anului 2018 o scadere de 3,1% fata de anul trecut, dar HONOR a rezistat acestei tendinte, inregistrand o crestere de 27,1%. In plus, HONOR a obtinut in anul 2018 o crestere de peste 170% in vanzarile internationale, fata de anul precedent. HONOR a ocupat locul al 2-lea in volumul global de vanzari online, cu o crestere de 29,4% in anul 2018 fata de anul precedent.

In Romania, HONOR se afla intr-o etapa importanta de consolidare a pozitiei pe piata si expansiune, avand obiectivul de a deveni un brand de smartphone-uri top 5, in decurs de trei ani, si top 3, in cinci ani.

In luna martie, brandul a anuntat doua parteneriate strategice importante, cu Orange si eMAG, prin care dispozitivele HONOR de ultima generatie devin accesibile consumatorilor din Romania, raspunzand nevoii acestora pentru tehnologii inovatoare si performanta de calitate superioara la un pret avantajos.

“Ne dorim sa crestem tot mai mult in Romania, sa stabilim noi standarde de inovatie si sa continuam sa oferim tehnologii de ultima generatie fanilor HONOR, astfel incat piata noastra sa aiba ecou si la nivel mondial. Ne-am luat angajamentul sa oferim comunitatilor produse inovatoare si am inceput sa facem acest lucru prin colaborarile noastre pe plan local. Suntem siguri ca produsele HONOR se vor ridica la nivelul asteptarilor consumatorilor prin functiile de ultima generatie pe care le ofera.”, a declarat Shen Wang, Country Manager HONOR Romania si Grecia.

HONOR a lansat in acest an o serie de tehnologii noi care demonstreaza pozitia de pionier a marcii in industrie, printre care se numara:

  • TOF 3D: HONOR View20 include in camera secundara un senzor 3D TOF (Time of Flight). Cu ajutorul acestui senzor suplimentar de profunzime, care activeaza o mai buna monitorizare a scheletului si capabilitati de captare a miscarilor in timp real, HONOR View20 este un dispozitiv inovator 3D extrem de subtire, cu functii precum 3D Motion-Controlled Gaming, 3D Shaping si Magic AR.
  • Display All-View: HONOR View20 utilizeaza un ecran 2310p x 1080p de 6,4 inci cu 398 PPI. Noul display All-View adopta un design inovator cu camera integrata, renunta la designul cu decupaj utilizat pe scara larga care ocupa o suprafata relativ mare a panoului frontal si creeaza un orificiu foarte mic, cu un diametru de numai 4,5 mm, pentru camera frontala. Ca rezultat, HONOR View20 ofera o experienta remarcabila de vizionare cu un raport corp/ecran extraordinar, de 91,8%. Ecranul lui HONOR View20 cu aspect 19.5:9 este apropiat de aspectul utilizat in cinematografe, oferind o experienta cinematica de vizionare a filmelor.
  • 5G: Huawei si HONOR au fost profund implicate in toate cele trei nivele de progres al retelei de la 3G la 4G, iar acum 5G: primul implica initiatorii de brevete standard si de baza; al doilea este nivelul celor care furnizeaza si verifica solutiile care promoveaza dezvoltarea retelei; al treilea sunt brandurile de smartphone-uri bazate pe furnizorii de solutii 5G, precum si pe producatorii de servicii de aplicatii 5G care creeaza aplicatii diverse. HONOR are un avantaj in planificarea tactica a dispozitivelor 5G si intentioneaza sa-si lanseze primul telefon mobil 5G anul acesta, potrivit declaratiilor lui George Zhao, presedintele HONOR, de la Mobile World Congress 2019.

„HONOR este pe punctul de a inova din nou si nu ne vom opri aici. Chiar daca drumul e greu, vom continua. Vom trata fiecare zi ca pe o oportunitate de a oferi o valoare mai mare fanilor nostri. Pentru HONOR, abia acum urmeaza cea mai frumoasa etapa.", a declarat George Zhao.

 

 

 

Autori

foto
HUAWEI TECHNOLOGIES SRL