loader

GfK Romania isi extinde activitatea in Moldova cu servicii de cercetare complete

Compania de cercetare de piata GfK Romania isi extinde activitatea in Moldova, oferind toata gama de servicii de cercetare si consultanta de marketing.

GfK Romania a inceput sa exploreze aceasta noua piata inca din 2010 si a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienti din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar si FMCG.

 

De la inceputul prezentei pe piata din Moldova, GfK Romania a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova (http://civis.md/), unul dintre cei mai de incredere furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienta de cercetare de piata. Compania ofera servicii complete de PAPI (interviuri pe hartie), CAPI (interviuri pe computer) si CATI (interviuri telefonice), implementand studii reprezentative la nivel national pe esantioane mari, cu un control strict al calitatii culegerii datelor.

 

Andi Dumitrescu, director general GfK Romania: "Am decis sa ne extindem activitatea in Moldova mai intai datorita afinitatilor noastre culturale, dar si pentru ca am descoperit oportunitati de afaceri importante. Multe dintre companiile multinationale si-au deschis deja filiale in Moldova si aveau nevoie de un partener de cercetare de incredere care sa le furnizeze date de calitate si servicii de consultanta la standarde inalte. Dupa 20 de ani de activitate pe piata romaneasca, timp in care am cladit parteneriate de succes cu clientii nostri, cred ca avem experienta necesara sa impartasim si clientilor din Moldova cunostintele si abilitatile noastre.  Aceasta lansare ne consolideaza pozitia drept unul dintre cei mai buni parteneri de cercetare de piata din regiune."

 

In februarie 2013, GfK Romania lanseaza pe piata din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System), un punct de referinta pentru sistemul bancar.

 

Despre GfK Romania

Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este, de peste 10 ani, institutul numarul 1 de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de aproape 11 milioane euro in 2011. Activitatile GfK Romania sunt structurate in doua sectoare, Consumer Choices si Consumer Experiences.

 

In sectorul Consumer Choices adunam continuu informatii despre vanzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice si date despre consumul media.

 

Sectorul Consumer Experiences este specializat in probleme de marketing operational si strategic in practic toate industriile si pietele.

 

Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piata din lume, cu peste 11.000 de experti care se dedica zi de zi descoperirii de noi perspective asupra modului in care oamenii traiesc, gandesc si cumpara, in peste 100 de tari.

Autori

foto
GFK ROMANIA-INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA SRL