loader
Ford Pro lanseaza Ranger PHEV, un model pregatit sa revolutioneze experienta pick-up-urilor din Europa

Ford Pro lanseaza Ranger PHEV, un model pregatit sa revolutioneze experienta pick-up-urilor din Europa

Ford Pro deschide un nou capitol si prezinta primul pick-up de tip Plug-in Hybrid

Noul model ofera performante remarcabile in ceea ce priveste capacitatea de remorcare si sarcina utila, dar pastreaza caracteristicile renumite din teren accidentat ale lui Ranger, la care se adauga posibilitatea de a rula pur electric.

Cei 690 Nm – cea mai mare valoare a oricarui Ranger – si autonomia electrica de peste 45 km sporesc atractivitatea Ranger PHEV. Acesta introduce, de asemenea, Pro Power Onboard in gama Ranger, permitand clientilor sa alimenteze unelte cu pana la 6,9 kW, direct de la bateria sistemului Plug-in, in loc sa aiba nevoie de un generator.

Pe langa Wildtrak si XLT, Ford Pro introduce o noua versiune ca editie de lansare exclusiva pentru PHEV - Stormtrak.

Noul Ranger PHEV ofera beneficiile electrificarii impreuna cu performantele specifice care au construit pentru Ranger o baza de fani loiali in Europa. Am perfectionat primul nostru pick-up PHEV din Europa pentru a fi un instrument extrem de capabil pentru munca, dar si pentru deplasarea in off-road, precum si un vehicul premium care ofera mult confort si conectivitate de top pentru indatoririle de familie”, a declarat Hans Schep, director general Ford Pro, Europa.

Ranger PHEV va fi produs in Silverton, Africa de Sud, iar primele livrari catre clienti sunt asteptate incepand cu primavara anului 2025. Noul model se alatura gamei Ranger deja existente in Europa, cu motor diesel, facand din acesta un model potrivit pentru nevoile variate ale clientilor si pentru taxarea la nivel local a emisiilor.

Pick-up cu sistem de propulsie Plug-in Hybrid

Noul sistem de propulsie PHEV combina motorul Ford EcoBoost pe benzina de 2,3 litri si cutia de viteze automata cu 10 trepte cu un motor electric de 75 kW si o baterie de 11,8 kWh (net). Cuplul rezultat de 690 Nm este cel mai mare dintre toate versiunile de Ranger de serie, iar cu 279 CP, versiunea PHEV produce mai multa putere 4 decat un Ranger V6 turbodiesel de 3,0 litri.

O noua transmisie hibrida modulara integreaza motorul electric in carcasa pentru a permite conducerea in modul hibrid. Incarcarea bateriei dureaza mai putin de patru ore folosind un incarcator monofazat de 16 amperi, autonomia posibila fiind de peste 45 km in modul pur electric.

Ranger PHEV ofera aceleasi performante tipice gamei – sarcina utila de pana la o tona si capacitate de tractare de 3.500 kg, acestea fiind alaturate unui sistem de tractiune integrala e-4WD, care permite blocarea diferentialului spate. Bateria de tractiune este amplasata intr-un cadru protejat, special conceput.

Motorul electric permite Ranger-ului PHEV sa ruleze pur electric in mai mult moduri de rulare: Auto EV, EV Now, EV Later sau EV Charge.

Pro Power Onboard permite clientilor sa alimenteze simultan unelte si echipamente fara a avea nevoie de un generator. Sistemul ofera 2,3 kW standard, dar clientii pot alege si o optiune de 6,9 kW, cu doua prize de 15 amperi (3,45 kW), pentru a raspunde cerintelor echipamentelor mai grele.

Editia de lansare Stormtrak ofera o echipare standard generoasa, care include:

• Caracteristici unice ale designului, tipice Stormtrak, cu jante din aliaj de 18 inchi, grila tip fagure, orificii de ventilatie pentru aripi si stickere specifice

• Faruri Matrix LED, Flexible Rack System, asistenta Pro Trailer Backup si o camera de 360 de grade standard pentru functionalitate maxima

• Este disponibila noua vopsea Chill Grey, exclusiv pentru Stormtrak, dar si Agate Black

• Interior luxos cu sistem de sunet B&O cu 10 difuzoare si materiale interioare exclusive

Imagini