loader

EY urca pe locul 3 in Europa si pe locul 11 in Romania in Trendence Top-employer 2013

EY a inregistrat o evolutie pozitiva semnificativa in studiul Trendence 2013 care evalueaza si claseaza cele mai atractive brand-uri ale angajatorilor la nivel national si european

Daca, in Europa, EY urca un loc in clasament, pe pozitia 3, in Romania, compania de audit si consultanta urca 17 pozitii anul acesta, ocupand locul 11 in topul national.

 

Prin programele de recrutare derulate anul trecut, proiectele educationale dezvoltate in parteneriat cu universitati, asociatii studentesti si asociatii de business, compania s-a pozitionat drept unul dintre cei mai atractivi angajatori din Romania. EY si-a extins, de asemenea, anul trecut echipele din birourile regionale din Timisoara, Cluj si Iasi, atingand pentru prima data pragul de 500 de angajati in Romania si Republica Moldova.

 

În ceea ce priveste clasamentul general, este important de remarcat ca top 10 in Romania este dominat in prima parte de cele mai mari banci de pe piata locala. Abia in a doua jumatate a top 10 se gasesc branduri vanate de absolventi din intreaga lume, precum Google, Coca-Cola, sau Procter & Gamble. Preferintele tinerilor absolventi se nuanteaza in cazul celor cu rezultate academice foarte bune si care se implica activ in proiecte extra-curiculare. Astfel, EY este al treilea angajator in topul preferintelor studentilor cu rezultate de exceptie, dupa Google si Reprezentanta Comisiei Europene. Studiul Trendence indica faptul ca 12% dintre acesti studenti romani cu rezultate remarcabile vor aplica, cel mai probabil, pentru un prim loc de munca la EY.

 

EY sustine performanta si excelenta, iar unul din obiectivele strategiei noastre de recrutare, este atragerea celor mai talentati si ambitiosi absolventi de pe piata. Proiectele pe care le desfasuram in universitati, atelierele de lucru, prezentarile si stagiile de internship pe care le oferim sunt actiuni concrete si tintite prin care venim in intampinarea celor mai buni studenti, asigurand astfel recrutarea viitorilor lideri. Spre exemplu, tinerii absolventi care se alatura EY in fiecare an trec printr-o serie de programe de formare internationale, ocazie cu care participa la competitii de specialitate si ocupa constant primele pozitii in clasamentele globale. Aceste performante exceptionale confirma potentialul valoros pe care il cultivam la nivel local, EY asumandu-si totodata angajamentul fata de educatia continua a talentelor, precum si calibrarea asteptarilor tinerei generatii”, explica Alexandra Bebu, HR Director, EY Romania.

 

De asemenea, EY se pozitioneaza anul acesta in avantaj si fata de competitorii din Big 4, fiind perceput de participantii la studiu drept compania care angajeaza cei mai multi absolventi dintre cei patru jucatori, cu cel mai bun web-site de recrutare si cea mai consistenta prezenta la targurile de recrutare. Mai mult decat atat, EY se claseaza in top 10 cele mai active companii in campusurile celor mai mari universitati din tara.

 

Evolutia brand-ului nostru de angajator este rezultatul anilor in care am dezvoltat si implementat la nivel local politici si strategii centrate pe oameni si pe nevoile lor de dezvoltare. Cel mai important lucru pe care l-am urmarit si realizat, nu doar in Romania, ci peste tot in lume, este dezvoltarea noilor generatii de lideri de business. Si aceasta inseamna pentru noi Building a better working world. Comunitatea EY Alumni din Romania numara, spre exemplu, peste 1.000 de membri – sunt printre cei care conduc astazi cele mai puternice companii de pe piata si care inspira generatii intregi de profesionisti. Evaluarea Trendence reflecta acest proces complex care porneste de la prima intalnire cu EY pe bancile liceului sau ale universitatii si pana la recunoasterea pe care o aducem Partenerilor nostri, antreprenorilor de succes si liderilor de business din intreaga tara”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY Romania.

 

Trendence Graduate Barometereste unul din cele mai extinse si complete studii privind tendintele in recrutare si employer branding din Europa si, la nivel local, din Romania. Peste 300.000 de studenti din 1.000 de universitati europene au participat in studiul de anul acesta. În Romania, Trendence Business Edition a intervievat 3.389 tineri din 28 de universitati din intreaga tara. Barometrul prezinta, astfel, o imagine reprezentativa a perceptiilor si asteptarilor studentilor care se pregatesc sa intre pe piata muncii privind parcursul carierei si potentialii angajatori.

 

Pentru rezultatele complete ale Trendence Top-employer 2013 in Romania, la nivel European si in 27 de tari din intreaga lume, vizitati: http://www.trendence.com/en/home.html

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL