loader

ERB Retail Services, pe primul loc la finantarea in magazin

Potrivit unui studiu publicat recent de Lafferty Group, ERB Retail Services este liderul de piata atat din punctul de vedere al portofoliului de carduri de credit, cat si al finantarii la punctul de vanzare

Este acelasi jucator care, in urma cu aproape 10 ani, lansa prin cardul de credit EuroLine prima solutie de finantare direct in magazin de pe piata din Romania. Astazi, EuroLine – devenit intre timp EuroLine American Express® – a convins in timp peste 780.000 de romani sa il utilizeze, in principal pentru achizitia de electronice, electrocasnice sau produse de bricolaj. Aceasta baza mare de clienti i-a asigurat lui ERB Retail Services masa critica pentru a inregistra, chiar intr-o perioada de criza, o crestere totala a utilizarii cardurilor de credit de circa 55%, ca volum, in 2012 fata de 2011.

 

“Aceste rezultate sunt datorate unei strategii consecvente orientate spre 3 directii: relatia cu clientul, relatia cu comerciantii parteneri si produsul. Proiectele prin care am educat consumatorul roman cum sa utilizeze cardul de credit in beneficiul sau au generat o crestere semnificativa a ponderii operatiunilor de plata in total tranzactii. Daca in 2009 doar 1 din 7 tranzactii era facuta la POS, astazi inregistram o egalizare a platilor si retragerilor de numerar de la bancomat. Un motiv pentru aceasta schimbare este faptul ca posesorii de carduri EuroLine American Express® aleg din ce in ce mai des sa beneficieze de achizitiile facute in diverse Rate fara Dobanda sau Rate Usoare, in locul retragerilor de numerar, care sunt mai costisitoare.” a declarat dl. Aris Papathomas, Director General ERB Retail Services.

 

Sistemele de loialitate permanente, care aduc clientului o parte din bani inapoi la fiecare plata cu cardul, dar si multiplele campanii anuale sezoniere au contribuit la cresterea utilizarii cardului de credit in cazul ERB Retail Services. “EuroLine American Express® este un produs complet, care imbina beneficiile creditului de consum cu cele ale unui card clasic, caruia i-am adaugat, an de an, noi modalitati de utilizare precum sistemele Rate fara Dobanda sau Rate Usoare. Totodata, am colaborat cu comerciantii nostri parteneri, importanti retaileri internationali sau locali, pentru a stimula plata cu cardul in cele peste 8.000 de magazine acceptatoare” a adaugat Papathomas.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL