loader

Carrefour Romania sustine producatorii romani

Strategia Carrefour pentru 2013 are ca axa principala dezvoltarea parteneriatelor cu comerciantii si producatorii locali

Suntem in permanenta cautare de noi cai prin care putem ajuta economia locala, satisfacand, totodata, nevoile si preferintele clientilor nostri.

 

Stransa colaborare cu comunitatile locale ne-a permis sa putem dezvolta produse Marca Proprie Carrefour. Exista doua cai de a dezvolta marcile proprii: a le importa sau a le dezvolta local, cu producatori din Romania. Carrefour, spre deosebire de majoritatea retailerilor, a ales a doua cale, mult mai complexa si dificila, care  presupune crearea de echipe si procese dedicate in cadrul organizatiei locale. Preferam acest mod de lucru intrucat scopul nostru este acela de a dezvolta economia Romaniei, de a crea o afacere sustenabila cu actori romani.

 

Peste 90% din produsele alimentare Marca Proprie Carrefour vandute in magazinele noastre sunt fabricate in Romania. Beneficiile pentru consumatori sunt, in primul rand de ordin economic, acestea fiind mai ieftine cu minimum 20% decat produsele marcilor foarte cunoscute. 2.500 de consumatori ne-au ajutat sa cream in cadrul Panel Test-ului „Inspirate, Testate si aprobate de catre tine!” produsele de calitate fabricate de catre romani, pentru romani.

           

Pentru produsele proaspete, incepand cu 2012, clientii Carrefour au posibilitatea de a alege din „Coltul verde” al hipermarketurilor, fructe si legume aflate in sezon, din agricultura nationala. De altfel, prin Filiera Calitatii Carrefour, clientii pot achizitiona carne de porc provenita de la animale crescute fara hrana modificata genetic si fara antibiotice, in conditii naturale conforme cu legislatia europeana, de la „Ferma Vegetal Trading”.

 

„In acest an am dorit sa facem ceva special pentru romani cu ocazia zilei drapelului, sarbatorita pe 26 iunie. Timp de o saptamana, produsele de provenienta romaneasca se afla in centrul atentiei, fie ca vorbim despre legume sau fructe, produse Marca Proprie Carrefour, carne de porc din Filiera Calitatii Carrefour sau alte produse alimentare obtinute de la ferme sau fabrici locale. Speram ca romanii sa ni se alature la aceasta sarbatoare a tot ceea ce inseamna produse traditionale, locale, sanatoase si mai ales gustoase!” a declarat Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Autori

foto
CARREFOUR ROMANIA SA