Schimbarile care vor avea loc in cadrul procesului de rebranding nu implica modificarea caracteristicilor si functionalitatilor produselor si nici modificarea relatiilor contractuale cu clientii, iar inlocuirea instrumentelor de plata actuale cu cele care poarta noua denumire se va realiza treptat, fara costuri suplimentare pentru clienti.
Banca va derula si o campanie de comunicare externa care va sustine implementarea noii denumiri - UniCredit Bank.
Procesul de rebranding este determinat de tranzactia realizata in iunie a.c. prin care UniCredit Bank Austria AG a cumparat actiunile reprezentand 45% din UniCredit Tiriac Bank S.A. detinute de Tiriac Holdings Ltd., majorandu-si capitalul detinut in cadrul UniCredit Tiriac Bank S.A. de la 50,6% la 95,6%. Astfel, Grupul UniCredit si-a reafirmat interesul pentru piata din Romania, profitand de ocazia de a-si consolida si extinde pozitia pe piata.
La nivel national, banca este prezenta prin intermediul unei retele de peste 180 de unitati teritoriale si a unei echipe de aproximativ 3.350 de angajati.