loader

DHL Romania a obtinut premiul „Best Training Program in Customer Service” in cadrul Galei Romanian Contact Center Awards 2013

DHL, liderul pietei mondiale de curierat expres si logistica, a obtinut titlul de „Best Training Program” la evenimentul Customer Care Conference and Expo care a avut loc in Bucuresti, in zilele de 18 si 19 aprilie 2013.

Customer Care Conference and Expo este cel mai important eveniment din Europa de Est, dedicat industriei de gestionare a relatiilor cu clientii si marketing strategic.

 

Conferinta a adus impreuna experti incontestabili de nisa, din mai multe companii de top activand in domenii precum telecomunicatii, sistem bancar si de asigurari, IT&C, consultanta, servicii medicale,  industrie farma si logistica, care au expus si dezbatut directii practice, deopotriva locale si globale, ce asigura relatii stabile, pe termen lung cu consumatorii.

 

In cadrul Galei Romanian Contact Center Awards, cea de-a 5-a editie, DHL Romania a castigat premiul pentru cel mai bun program de instruire intr-un departament de Customer Service, prin livrarea catre angajati a programului „Certified International Specialists”.

 

Incepand cu anul 2011 tot personalul DHL Express este instruit in Programul „Certified International Specialist”. CIS este de o platforma globala DHL de formare si dezvoltare a personalului, avand rolul de a instrui si certifica cei peste 100.000 de angajati DHL Express din intreaga lume, pentru a-i transforma in specialisti internationali ai industriei de curierat expres.

 

 

 

„Faptul ca fiecare angajat DHL Express este certificat CIS reprezinta o confirmare certa a faptului ca echipele DHL Express din orice tara din lume ofera clientilor cele mai bune servicii de asistenta in curieratulexpres international pentru transporturile lor si cele mai bune solutii adaptate cerintelor specifice pe care le acestia le au. Suntem mandri ca programul DHL de instruire a primit aceasta prestigioasa distinctie in cadrul Romanian Contact Center Awards ” a declarat Cristina Filip, HR & Training Manager, DHL Express Romania.

 

Programul CIS, prin sectiunea dedicata in exclusivitate angajatilor din departamentul Customer Service – se focalizeaza pe imbunatatirea abilitatilor de comunicare cu clientii ale agentilor DHL si pe dezvoltarea cunostintelor acestora privind produsele, sistemele si instrumentele de lucru DHL. Programul are un impact major in dezvoltarea departamentului, in cresterea gradului de profesionalizare a agentilor din Customer  Service precum si in motivarea acestora. Astfel, cu angajati profesionisti, care inteleg afacerea si sunt 100% dedicati clientilor, DHL se asigura ca fidelizeaza clientii existenti si castiga clienti noi deopotriva.

 

Livrarea programului de instruire CIS pentru angajatii DHL reprezinta o investitie importanta in oameni si in dezvoltarea acestora, ceea ce conduce implicit la furnizarea de servicii de calitate pentru clientii DHL, care stiu ca se pot baza pe sprijinul oferit de Specialistii Certificati International.

 

DHL The Logistics company for the world

 

DHL is the global market leader in the logistics industry and “The Logistics company for the world”. DHL commits its expertise in international express, air and ocean freight, road and rail transportation, contract logistics and international mail services to its customers. A global network composed of more than 220 countries and territories and about 285,000 employees worldwide offers customers superior service quality and local knowledge to satisfy their supply chain requirements. DHL accepts its social responsibility by supporting climate protection, disaster management and education.

 

DHL is part of Deutsche Post DHL. The Group generated revenue of 55 billion euros in 2011.

 

 

Autori

foto
DHL INTERNATIONAL ROMANIA SRL