loader

DHL continua planul de investitii si dezvoltarea operatiunilor pe piata din Romania in 2013

DHL anunta continuarea planului de investitii pe piata din Romania, cu precadere a investitiilor operationale demarate in anii trecuti, ca parte a strategiei companiei de a deveni prima optiune pentru clientii sai atunci cand acestia isi aleg partenerul pentru serviciile de curierat expres international

DHL are o experienta de peste 20 de ani pe piata din Romania, aproape 500 de angajati, opereaza cu 3 aeronave, detine o flota de peste 200 de masini si ofera o acoperire de 100% la nivel national, prin cele 42 de locatii aflate in cele mai importante orase de pe intreg teritoriul tarii.

 

In 2012 DHL a facut o investitie importanta prin innoirea flotei cu 100 de autovehicule utilitare mari cu rafturi interioare (Volkswagen Crafter), care opereaza in toata tara si care au dublat capacitatea de transport pe teritoriul Romaniei oferind o eficienta mai mare a livrarilor.  De asemenea, DHL a inceput de anul trecut operarea unor aeronave cargo noi la Arad si Cluj, pentru deservirea zonei de vest a tarii, care ofera capacitate de incarcare marita si au permis extinderea acoperirii pentru serviciile cu livrare in aceasi zi pentru clientii din aceasta regiune. Expedierile clientilor din partea de nord-est a tarii sunt exportate acum in acceasi zi datorita unui parteneriat incheiat de DHL cu o linie comerciala pentru ruta Iasi – Bucuresti.

 

“Prin continuarea planului de investitii DHL demonstreaza inca o data angajamentul sau de a-si dezvolta semnificativ operatiunile pe piata din Romania. Pe o piata care a ramas in ultimii ani la o valoare constanta sunt sigur ca investitiile sunt singurele in masura sa ne asigure crestere, prin oferirea celor mai eficiente solutii, care sa conduca la mentinerea portofoliului de clienti si atragerea unor segmente noi” a declarat Daniel Kearvell, Managing Director DHL Romania.

 

Pentru 2013 compania vizeaza cresterea capacitatii de transport si imbunatatirea timpilor de tranzit pentru Bucuresti si zona de est a tarii, prin investitii in operarea unei aeronave noi in Otopeni. Aceasta investitie demonstreaza inca o data strategia companiei de a-si consolida pozitia pe piata de curierat expres din Romania.  

 

In acelasi timp, anul acesta DHL intentioneaza sa deshida un centru operational nou la Cluj, aflat chiar in incinta aeroportului, similar celui de la Otopeni, care va permite sortarea marfii imediat dupa sosirea acesteia in aeroport. Aceasta va conduce la imbunatatirea timpului de livrare cu cel putin o ora.

 

Pentru ca DHL acorda in permanenta o grija deosebita serviciilor oferite clientilor sai, sediile DHL din tara vor intra intr-un amplu proces de modernizare, astfel incat sa ofere clientilor la nivel national cele mai bune solutii si un cadru modern in care acestia sa isi efectueze expedierile.

 

In planurile companiei pentru 2013 se regaseste si strategia dedicata dezvoltarii segmentului  companiilor mici si mijlocii, care au o importanta din ce in ce mai mare pentru industria in care DHL activeaza, dar si pentru intreaga economie, reprezentand motorul de crestere pentru urmatorii ani.

 

Segmentul IMM reprezinta aproximativ 80% din numarul total de peste 5000 de clienti ai DHL Romania, iar veniturile aduse companiei de acest segment sunt de peste 60%. La nivel global, IMM-urile reprezinta 92% din totalul de 2.8 milioane de clienti DHL.

 

Din strategia de dezvoltare a acestui segment fac parte o serie de initiative legate de dezvoltarea si lansarea unor instrumente dedicate: instrumente online pentru realizarea expedierilor prin aplicatia MyDHL, dar si o sectiune dedicata segmentului IMM pe site, care contine un pachet de informatii utile si ajuta companiile mici sa isi eficientizeze activitatea legata de exporturi sau importuri. DHL ofera, de asemenea, o echipa de specialisti dedicata segmentului IMM, care le sta la dispozitie cu consultanta pe parcursul intregului proces de expediere. Procesul de vamuire este asistat 100% de DHL, care are expertiza necesara si care  reuseste astazi sa vamuiasca 90% din totalul expedierilor inainte ca acestea sa soseasca fizic in tara (“clearance in the air”).

 

DHL Romania este o companie responsabila social iar grija permanenta fata de mediul inconjurator este in linie cu strategia regionala DP DHL “Go Green” de a reduce emisiile de carbon cu 20% pana in 2020. La nivel local, compania a reusit sa reduca emisiile de carbon cu 7% (calcul efectuat pentru emisiile de carbon pe kilogram transportat) in 2012 fata de 2011. DHL Romania se mandreste si cu castigarea Premiului Green Business in 2012 pentru trei categorii – Dezvoltare Sustenabila, Utilizarea Resurselor si Servicii si Comert, o dovada in plus a responsabilitatii companiei fata de mediul inconjurator si comunitate.

Autori

foto
DHL INTERNATIONAL ROMANIA SRL