loader
COVID-19: Impactul asupra continuitatii afacerilor – provocari si parghii juridice si fiscale de redresare

COVID-19: Impactul asupra continuitatii afacerilor – provocari si parghii juridice si fiscale de redresare

Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri, vom organiza o serie de evenimente in perioada urmatoare

Din cauza situatiei dinamice legate de raspandirea coronavirusului (COVID-19) in Romania si Europa, angajatorii trebuie sa faca fata provocarilor, sa isi adapteze afacerile la noile standarde legale si sa ia masuri preventive si de ingrijire pentru angajatii lor. Siguranta oamenilor si a comunitatilor este o prioritate indubitabila. De asemenea, aproape toate afacerile  au nevoie de o planificare urgenta si temeinica care sa asigure functionarea la o capacitate cat mai aproape de normal.

Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri,  vom organiza o serie de evenimente  in perioada urmatoare.

Va invitam la o prima discutie online pe data de 19 martie 2020 incepand cu ora 10:00 cu experti EY care va vor prezenta obligatiile si cele mai bune practici care trebuie aplicate de catre angajatori in situatia actuala din punct de vedere juridic si fiscal.

Vom raspunde la intrebarile cu care ne confruntam in aceasta perioada si vom discuta  despre:

  • Provocarile mediului de afaceri
  • Impactul starii de urgenta si al pandemiei COVID-19 asupra executarii contractelor
  • Ce masuri pot lua angajatorii in relatia cu salariatii? Munca la distanta, concedii sau somaj tehnic?
  • Decontarea indemnizatiilor platite de angajatori in aceste perioade de catre Stat din Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale; cum vor recupera angajatorii acesti bani?
  • Cum afecteaza restrictiile de calatorie mobilitatea personalului roman si strain
  • Consecintele din perspectiva impozitului pe profit, TVA, impozitului pe venit, contributiilor sociale
  • Pachete de masuri ale autoritatilor fiscale in domeniul impozitelor directe si indirecte pentru sprijinirea mediului de afaceri

Inregistrati-va aici pentru transmisia live

Din cauza situatiei dinamice legate de raspandirea coronavirusului (COVID-19) in Romania si Europa, angajatorii trebuie sa faca fata provocarilor, sa isi adapteze afacerile la noile standarde legale si sa ia masuri preventive si de ingrijire pentru angajatii lor. Siguranta oamenilor si a comunitatilor este o prioritate indubitabila. De asemenea, aproape toate afacerile  au nevoie de o planificare urgenta si temeinica care sa asigure functionarea la o capacitate cat mai aproape de normal.

Pentru a veni in sprijinul mediului de afaceri,  vom organiza o serie de evenimente  in perioada urmatoare.

Va invitam la o prima discutie online pe data de 19 martie 2020 incepand cu ora 10:00 cu experti EY care va vor prezenta obligatiile si cele mai bune practici care trebuie aplicate de catre angajatori in situatia actuala din punct de vedere juridic si fiscal.

Vom raspunde la intrebarile cu care ne confruntam in aceasta perioada si vom discuta  despre:

  • Provocarile mediului de afaceri
  • Impactul starii de urgenta si al pandemiei COVID-19 asupra executarii contractelor
  • Ce masuri pot lua angajatorii in relatia cu salariatii? Munca la distanta, concedii sau somaj tehnic?
  • Decontarea indemnizatiilor platite de angajatori in aceste perioade de catre Stat din Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale; cum vor recupera angajatorii acesti bani?
  • Cum afecteaza restrictiile de calatorie mobilitatea personalului roman si strain
  • Consecintele din perspectiva impozitului pe profit, TVA, impozitului pe venit, contributiilor sociale
  • Pachete de masuri ale autoritatilor fiscale in domeniul impozitelor directe si indirecte pentru sprijinirea mediului de afaceri

In timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul caruia veti avea posibilitatea de a adresa intrebari.

Participarea la acest webinar este gratuita si se face pe baza confirmarii inregistrarii. Prezentarile si discutiile se vor desfasura in limba romana, iar pentru pentru mai multe informatii organizatorice, persoanele de contact sunt Lucia Preda (lucia.preda@ro.ey.com) si Madalina Coman (madalina.coman@ro.ey.com).

Pentru a va abona la newsletter-ul nostru, care cuprinde atat buletinele fiscale cat si invitatiile la evenimente, va rugam sa accesati acest link.

De asemenea, puteti verifica oricand evenimentele noastre accesand acest link, precum si alertele fiscale, pe aceasta pagina.

Autori

foto
ERNST & YOUNG SRL