Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Concluziile Imobiliarium: Interesele cumparatorului de locuinte s-au schimbat | DoingBusiness.ro
loader
Concluziile Imobiliarium: Interesele cumparatorului de locuinte s-au schimbat

Concluziile Imobiliarium: Interesele cumparatorului de locuinte s-au schimbat

Potrivit partenerilor Imobiliarium, prezenti la singurul targ tehnologizat de locuinte, desfasurat in week-end in complexul Baneasa Shopping City din Bucuresti, cumparatorii de case si apartamente sunt din ce in ce mai bine informati, mai deschisi catre tehnologie, mai exigenti in raportul pret-calitate

„Viitorul proprietar este tanar, casatorit si cu venituri peste medie. Pretul, zona si numarul de camere sunt principalele criterii de care tine cont atunci cand isi cauta viitoarea locuinta si este, cu siguranta, mai atent ca oricand la detaliile legate de finantare, de constructie sau de amenajare. ”, a precizat Flavius Pop, Sales Manager Premium Accounts Storia.ro, site-ul care a realizat un studiu substantial aplicat pe profilul cumparatorului.


Desi inca in numar mic, in acest an se poate vorbi de o explozie de case inteligente, verzi, pasive, astfel ca unul din interesele majore ale cumparatorului, mai precis costul intretinerii, isi gaseste solutia in acest tip de locuinte. „O casa pasiva este ca un vehicul care consuma un litru de benzina la suta de kilometri. Ea se ridica in cateva zile si functioneaza singura. Tinand cont de specificul constructiei, o astfel de locuinta poate ajunge sa amortizeze investitia in 15-20 de ani”, a declarat ing. Marius Soflete, invitat la panelul pe tema Caselor Pasive, desfasurat vineri, in prima zi a targului. „Am vrut sa nu devenim sclavii casei. Aveam exemplul parintilor, care platesc o mie de lei intretinere, asa ca am cautat sa facem alt tip de casa”, a povestit si Mihaela Borceanu, propietar al unei case pasive pe care a numit-o „Casa cu Soare”.


De asemenea, la deschiderea Imobiliarium, Monica Ardeleanu, director executiv Romania Green Building Council, a mentionat ca interesele majore ale cumparatorilor tin atat de siguranta locuintelor la incendiu sau cutremure, cat si de costurile de consum pe termen lung. „Sunt deja peste 6.000 de case si apartamente care respecta criteriile de sustenabilitate privind consumul mic sau deloc al energiei”.


Marile agentii au definit cumparatorii ca fiind „mai exigenti, mai bine bine informati si mult mai conectati la nou, la tehnologie, la trenduri. Sunt dornici sa cunoasca si sa se informeze continuu. In vanzarea unei locuinte ajunge sa conteze mai mult consultanta decat pretul”, a remarcat Rafaela Nebreda, managing partner Imoteca.ro. „A crescut apetitul pentru investitii in locuintele upper medium si premium. Sunt tot mai multi interesati de conditii inalte de viata, vor sa aiba casa langa parcuri, in zone mai putin poluate, in cartiere noi. S-au creat hub-uri pe traseul Pipera-Aviatiei, dar si in apropiere”, a completat Dan Tudor, CEO The Concept.


In lista prioritatilor cumparatorilor se gasesc si scolile, facilitati sociale si companii de prestigiu, a povestit Maria Seder Neda, jurnalist si scriitor, care a avut un workshop pe tema Topul celor mai bune zone cu locuinte noi in 2017.


„Chiar daca se afla inca la inceput de drum, Imobiliarium a reusit sa se fie un indicator important in industrie, un punct de referinta si mai ales de incredere pe piata, astfel ca cel care vine sa cumpere, stie ca primeste si consultanta gratuita de la specialisti prin sesiunile de workshopuri, iar cei care vand au parte de un public filtrat pe langa plusul de notorietate al brandului”, a declarat Mihai Cima, managing partner Universum Events, organizator Imobiliarium.


Targul Imobilarium a reunit 84 de ansambluri rezidentiale care au oferit peste 10.000 de locuinte. Peste 6.000 de vizitatori au participat la editia a doua Imobiliarium, a carei tema a fost: Profilul cumparatorului de real estate in 2017.
Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events


Partener principal Storia.ro
Pentru informatii suplimentare, urmariti platformele oficiale de comunicare:
www.imobiliarium.ro
Facebook.com/imobiliarium
Partener media principal: Kiss FM
Parteneri media: Agentia Nationala de Presa Agerpres, Revista Real Estate, Ziare.com, Business24.ro, Bursa Constructiilor, Comunicatedepresa.ro

Autori

foto
UNIVERSUM EVENTS SRL
   Update cookies preferences