loader
Coca-Cola creeaza o noua structura organizationala in Europa - noi numiri in echipa locala

Coca-Cola creeaza o noua structura organizationala in Europa - noi numiri in echipa locala

Ca parte a acestui proces de transformare organizationala, au avut loc o serie de schimbari inclusiv in organizatia locala

Coca-Cola a lansat recent un proces de transformare strategica la nivelul intregii companii pentru a crea o structura organizationala mai puternica. Compania construieste o organizatie de tip “network”, bazata pe puterea de interconectare a echipelor, care combina scalarea la nivel global cu excelenta in executie din fiecare piata.

O parte din aceasta transformare implica organizarea activitatii in jurul unitatilor operationale. Noua unitate operationala Europa reuneste fostele organizatii din Europa de Vest si Europa Centrala si de Est. Aceasta include peste 40 de tari, de la Marea Britanie pana la Rusia, si se va afla sub coordonarea directa a lui Nikos Koumettis, in calitate de Presedinte The Coca-Cola Company pentru Europa.

Ca parte a acestui proces de transformare organizationala, au avut loc o serie de schimbari inclusiv in organizatia locala, dupa cum urmeaza:

In cadrul departamentului de marketing, Miruna Smeureanu devine noul Marketing Area Director East al companiei pentru Europa, dupa un mandat de patru ani in pozitia de Marketing Director al Coca-Cola Romania. Miruna se alatura astfel echipei centrale de marketing a noii unitatii operationale si ii va raporta direct lui Walter Susini, Vice Presedinte Marketing in Europa. In noul rol, Miruna va coordona activitatile departamentului pe zona de est, lucrand indeaproape cu echipele locale de marketing din cele peste 9 tari aflate in regiune. 

Iuliana Nedelcu preia mandatul de Marketing Director Coca-Cola Romania, dupa o experienta de peste 12 ani in cadrul companiei. In acest rol, Iuliana va continua planurile pentru dezvoltarea brandurilor din portofoliul local, intr-o colaborare stransa cu partenerii din Sistemul Coca-Cola si echipa centrala de marketing a noii unitati operationale Europa. Anterior acestui mandat, Iuliana Nedelcu a lucrat ca Marketing Manager pentru divizia de Sparkling Soft Drinks in echipa Coca-Cola Romania.

In departamentul de Public Affairs, Communications & Sustainability, Mihaela Nita va prelua rolul de Public Affairs Manager Romania, dupa o experienta de peste 8 ani in companie. In acest rol, Mihaela se va ocupa de gestionarea activitatilor de advocacy si adaptarea strategiei europene de politici publice ale companiei la nivel local, precum si de coordonarea agendei de sustenabilitate si a proiectelor de implicare in comunitate ale companiei in Romania. Anterior acestei numiri, Mihaela a detinut pozitia de Corporate & Government Affairs Manager pentru Coca-Cola Romania.

In departamentul Commercial, Bosko Popeskov va prelua pozitia de Business Operations Manager Romania, lucrand indeaproape cu partenerii imbuteliatori pentru a identifica noi oportunitati in materie de portofoliu, canale si clienti, si a le valorifica prin planuri si actiuni concrete pentru o dezvoltare constanta a business-ului. Anterior acestei numiri, Bosko a detinut pozitia de Commercial Strategy Manager in cadrul Coca-Cola Romania, alaturandu-se echipei Coca-Cola in 2019.

In ceea ce priveste activitatea Coca-Cola Romania, Paris Nikolopoulos ramane la conducerea operatiunilor locale din functia de Country Manager Romania.  Paris va continua sa sustina viziunea globala O companie pentru toti, concentrandu-se pe identificarea de noi oportunitati de diversificare a portofoliului de produse, dar si pe dezvoltarea profesionala a echipei.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toti, care ofera produse in peste 200 de tari. Misiunea companiei noastre este de a racori lumea si a se implica intr-o schimbare in bine. Alaturi de marcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta si alte bauturi racoritoare. Din categoriile de apa, bauturi pentru sportivi, cafea si ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest si Ayakata iar pe segmentele de bauturi nutritionale, sucuri, lapte si bauturi pe baza de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife si AdeZ. Ne adaptam in mod constant portofoliul, incepand cu reducerea zaharului din bauturile noastre, pana la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodata, lucram pentru a avea un impact pozitiv in vietile oamenilor, in comunitate si asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apa a surselor noastre, prin promovarea reciclarii ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare si reducerea emisiilor de carbon pe intregul lant de valoare. Impreuna cu partenerii nostri de imbuteliere, avem peste 700.000 de angajati, oferind oportunitati economice comunitatilor locale din intreaga lume.

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola in Romania", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenta acestui sistem pe piata locala genereaza o valoare adaugata de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.

Pentru mai multe informatii legate de companie va rugam sa vizitati site-ul www.coca-colacompany.com si sa ne urmariti pe Twitter, Instagram, Facebook si LinkedIn.

Autori

foto
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL