loader
Au inceput inscrierile la Romanian PR Award 2019

Au inceput inscrierile la Romanian PR Award 2019

Au inceput deja inscrierile la cea de-a 17-a editie a competitiei Romanian PR Award si se vor incheia pe 4 octombrie 2019

Editia din acest an aduce o serie de noutati. Noua lucrare-trofeu care va premia excelenta in comunicare se numeste Geneza. Ea apartine sculptorului Peter Jecza, autorul trofeului Romanian PR Award vreme de 16 editii.

Geneza lui Peter Jecza este un omagiu adus puterii nascatoare de nou, nascuta dintr-o intalnire. S-a schimbat accentul apropierii. Nu fiecare entitate separata e importanta, ci ceea ce duc ele impreuna mai departe. Aceasta este forta pe care si comunicarea o are: aceea de a transforma dialogul, ducandu-l mai departe, de a fi constructiv, de a fi matricea unei noi geneze. Ideile novatoare se nasc din intalnirile benefice, din formele de comunicare in care nu actorii dialogului sunt importanti, ci ceea ce se naste din intalnirea lor. Romanian PR Award mizeaza pe puterea creatoare a ideii ce se intalneste in cercul comunicarii. Simbolica geneza a noului”, a declarat Dana Oancea, presedintele Forum for International Communications.

Printre noutatile acestei editii se numara si relansarea site-ului www.praward.ro care centralizeaza, pe langa informatiile aferente inscrierii in competitie, istoricul festivalului cu imagini din ultimii 16 ani si o arhiva a proiectelor finaliste din ultimii doi ani, un demers educativ in prelungirea proiectului editorial „The Golden Book of Romanian Public Relations. 15 ani de practica si reperele unei industrii”. Noul site a fost realizat cu sprijinul generos al agentiei Rogalski Damaschin Public Relations care a ghidat cu entuziasm si competenta efortul de relansare. 

In era tehnologiei, e firesc sa existe o platforma destinata memoriei digitale a tot ce inseamna Romanian PR Award, un festival care a ajutat la intarirea industriei de comunicare si la evolutia reperelor ei de excelenta. Ma bucur ca am avut ocazia sa sustinem acest demers, sper ca website-ul sa fie permanent imbogatit cu studii de caz ale unor campanii valoroase si cat mai accesat si util celor aflati la inceputul carierelor lor de comunicatori”, a declarat Alina Damaschin Ciocirlan, Creative Leader si Managing Partner, Rogalski Damaschin PR

Jurizarea competitiei reuneste anul acesta competente din 10 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Raiffeisen Bank, P&G, Telekom Romania, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Erste Group Bank, Honeywell, JTI, Samsung, Sphera Franchise Group, Mondelez, ING Bank, CEZ Romania, BRD Groupe Société Générale, Penny Market, MedLife, L’Oréal, Enel Romania, Grupul DIGI, Samsung, Sanofi, reprezentanti ai retelelor globale – MSL, Ketchum, Grayling, Ogilvy, Hill+Knowlton Strategies, FleishmanHillard Fishburn, Geometry, Weber Shandwick, Burson Cohn & Wolfe, Brunswick,  freuds, i-sekai, executivi ai agentiilor locale de PR - Rogalski Damaschin PR, Graffiti PR, MSL The Practice, McCann PR, GMP PR, 2activePR, DC Communication, Oxygen PR, Ogilvy & Mather, Daescu Bortun Olteanu, BDR Associates, Media Pozitiv, OMA Vision, SmartPoint, Action Global Communications, Image PR, Free Communication, Pastel, PR & More, Conan PR, The Public Advisors, The House PR Agency, precum si consultanti independenti, reprezentanti ai mediului academic, reprezentanti ai organizatiilor profesionale Arthur W. Page Society, ARRP, CIPR, PROI Worldwide si Legeion.

Inscrierile se pot face pana la data de 4 octombrie 2019. Detaliile despre competitie sunt disponibile in brosura PR Award si pe site-ul www.praward.ro.

Gala Romanian PR Award va avea loc in seara zilei de 21 noiembrie 2019, la JW Marriott. In afara premiilor pe categorii, juriul va acorda distinctiile Agency of the Year, PR Professional of the Year si Communicator of the Year.

Distinctia speciala „PR Innovator of the Year” este acordata de Telekom Romania si ofera vizibilitate proiectelor care prin inovatia pusa in joc si excelenta executiei trec dincolo de granitele comunicarii obisnuite, de limitele actuale de practica si acceptare.

Pentru al saselea an consecutiv, Raiffeisen Bank continua acordarea distictiei „Best of PR Evaluation”, singura distinctie din Romania care recunoaste excelenta practicilor de evaluare in PR.

Romanian PR Award este sustinut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii - Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, Banca Transilvania, MedLife, KFC, Grupul CEZ, Penny Market, de partenerii logistici – 360Revolution, FedEx, JW Marriott - si de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IQADS, Adhugger, CSR Romania si Zelist.

Despre Romanian PR Award

Aflata la cea de-a 17-a editie, Romanian PR Award este cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul Relatiilor Publice. Un proiect ‚incapatanat’ si de cursa lunga care a reusit sa adune sub aceeasi umbrela parteneri prestigiosi, nume marcante ale breslei, concurenti valorosi si zeci de tineri aspiranti la o cariera in PR. Importanta competitiei a crescut odata cu dezvoltarea industriei locale de PR, iar relevanta ei se masoara in multitudinea de concurenti aflati an de an la start, in performantele finalistilor si in profesionalismul celor care ii arbitreaza.

Autori

foto
FORUM FOR INTERNATIONAL COMMUNICATIONS