loader
Amadeus extinde colaborarea cu United Airlines pentru protocolul NDC

Amadeus extinde colaborarea cu United Airlines pentru protocolul NDC

Continuarea parteneriatului dintre Amadeus si United Airlines extinde la nivel de industrie protocolul New Distribution Capability (NDC)

Amadeus a anuntat recent continuarea parteneriatului cu United Airlines pentru extinderea la nivel de industrie a New Distribution Capability (NDC) prin dezvoltarea, testarea si aducerea pe piata a noilor oferte de continut, precum noile pachete Corporate Bundles si tarifele Dynamic Bundled Fares ale United. Aceste noi produse inovatoare vor permite clientilor sa isi personalizeze calatoriile cu United optand pentru facilitati precum Premier Access, bagaj verificat, acces la United Club si multe altele impreuna cu rezervarile la un pret redus.

United a fost de mai bine de un an un membru activ al programului NDC al lui Amadeus, avand o contributie valoroasa in privinta modului in care se poate gestiona in comun un proces important cu efect de schimbare a industriei. United are in vedere acum implementarea continutului NDC pana la finele acestui an, proces urmat apoi de fazele de intrare in productie pe parcursul anului 2020.

Anuntul de astazi marcheaza o noua etapa in procesul de adoptare a continutului NDC furnizat de United prin intermediul platformei Amadeus de Travel, acolo unde agentiile de turism de pe glob pot accesa cel mai cuprinzator si consistent continut de calatorie din lume. De asemenea, acest anunt demonstreaza modul in care ambele companii isi concentreaza eforturile comune in directia dezvoltarii si furnizarii avantajelor oferite de NDC pentru toti jucatorii din industria de turism, cat si pentru clientii lor.

Tye Radcliffe, Director of Distribution al United Airlines: ”La United, obiectivul este sa oferim clientilor nostri cele mai bune experiente din momentul in care achizitioneaza un pachet de calatorie pana in momentul in care se intorc acasa. Colaborand cu Amadeus, suntem capabili sa exploram standardele tehnologice, precum NDC, care ne vor ajuta sa ne diferentiem ofertele fata de competitie si sa oferim acea experienta de achizitie pe care clientii si-o doresc atunci cand isi rezerva calatoriile prin United”.

Elena Avila, Executive Vice President of Airlines, Americas, Amadeus: ”Colaborarea noastra stransa cu United este semnificativa atat la nivel global, cat si la nivel regional. Continuam sa ne extindem activitatea in regiunea Americii de Nord cu lideri globali precum United, in plus, colaborarea pe zona NDC contribuie la evolutia intregii industrii in directia crearii de standarde de pe urma carora vor beneficia toti jucatorii din industrie. Ritmul schimbarii nu arata semne de incetinire si suntem siguri ca investitia Amadeus in NDC si in inovatia tehnologica din domeniul turismului va ajuta United sa isi atinga obiectivele pe termen scurt si lung.”

Despre Amadeus

Amadeus este lider in furnizarea de solutii de tehnologie si de distributie pentru industria de turism. Grupurile de clienti includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vanzatori din turism (agentii de turism si site-uri specializate) si clienti finali (corporatii si companii de management al turismului).

Grupul Amadeus are in jur de 15.000 de angajati la nivel global, in sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) si Erding (operatiuni), precum si in cele 70 de reprezentante Amadeus la nivel global.

Autori

foto
AMADEUS MARKETING ROMANIA SRL