loader

Ai un magazin online? Afla care sunt cele mai noi tendinte si strategii de SEO pentru ati creste vanzarile

Succesul unei afaceri online vine din vizibilitatea pe care o are pentru comunitatea respectiva. Confruntandu-ne cu motoare de cautare care elimina site-urile comerciale din topul rezultatelor pentru a le inlocui cu propriile servicii de advertising, mentinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevarata provocare.

Pentru jucatorii de pe piata comertului electronic, stapanirea unor bune practici pentru cresterea vanzarilor online si cunoasterea celor mai noi tehnici poate asigura si mentine un loc mai inalt in topul concurentei.

 

In cadrul editiei din Bucuresti a conferintei de comert electronic TeCOMM aflati de la Sergiu Draganus si Razvan Gavrilas care este cel mai important factor pentru a ajunge sus in rezultatele Google.

 

Razvan Gavrilas, este fondatorul si Chief Architect CognitiveSEO, un set de tool-uri SEO focusate pe analiza in profunzime a ranking signals. Cu o experienta de mai bine de 10 ani in marketing afiliat si optimizarea motoarelor de cautare, 14 ani de experienta in programare si web development, a trecut de la Web Developer la Super Affiliate pentru retele internationale extinse. Cu accentul pus pe tot ceea ce inseamna motor de cautare, el a dezvoltat strategii pentru stand-out search engine updates.

 

In cadrul TeCOMM, Razvan va discuta despre importanta link-urilor pentru a ajunge in top in rezultatele Google. El sustine ca link-urile pot, fie sa impulsioneze ierarhizarea site-ului tau, fie sa il penalizeze. Chiar daca link-urile nu vor mai fi ranking signal in viitor, ele iti vor spune intotdeauna povestea detaliata a unui site.

 

“Invata cum sa “citesti” un link si sa intelegi strategiile de marketing digital ale oricarui site, asa cum nu a mai fost posibil in trecut!” este indemnul lui Razvan Gavrilas pentru cei care vor participa la TeCOMM Bucuresti.

 

Sergiu Draganus este Co-fondator si CEO GeoRanker si detinator LocalSEOBoard.com, fiind recunoscut in cadrul industriei de search marketing ca o figura proeminenta in Local SEO. Sergiu si-a inceput cariera in online in 2006, ca domainer, cand domeniile .eu tocmai fusesera lansate, prin inregistrarea si mentinerea unui portofoliu de mai mult de 45k nume de domenii. Nevoia de identificare de tehnici de Growth-Hacking l-a determinat sa infiinteze platforma GeoRanker, realizand analize competitive pentru lideri de renume mondial ca Rolex, Hilton, Remax.

 

In cadrul workshopului sustinut de Sergiu la TeCOMM Bucuresti, veti invata cum sa creati strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internationali si nationali in Google SERPs, prin definirea locatiilor targetate si a publicului tinta, prin identificarea competitorilor si prin optimizare continua.

 

TeCOMM Bucuresti are loc in perioada 7-8 mai 2015 la Hotel Crowne Plaza.

 

Sub cupola TeCOMM stau inca 2 evenimente de profil care ofera workshopuri nisate: RoMagento si MarkDay.

 

In cadrul TeCOMM, invitatii (proprietari de magazine online sau specialisti in ecommerce) vor prezenta modele de succes, proiectele in care au fost implicati, vor explica ce tool-uri si date au folosit si mai ales vor vorbi despre elementele de care au tinut cont pentru a construi magazine online care au atins succesul.

 

Structura evenimentului:

Prima zi, 7 mai: Conferinta generala si RoMagento

Ziua a doua, 8 Mai: Workshopuri si Markday

 

Prima zi de conferinta este dedicata dezbaterilor si prezentarilor, iar in paralel va alea loc RoMagento. RoMagento este un eveniment dedicat developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.

 

A 2-a zi de conferinta este dedicata workshopurilor si studiilor de caz. Astfel, se vor desfasura 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor in marketing digital vor avea loc in cadrul MarkDay.

 

Va puteti inscrie la TeCOMM Bucuresti pe www.bucharest.tecomm.ro, unde gasiti lista speakerilor confirmati si agenda completa a fiecarei zile. Puteti achizitiona un bilet la pret redus, daca va inscrieti din timp!

 

Eveniment sustinut de: Zelist Monitor, Profit Share, Mediatic, Trafic.ro, Okazii.ro.

 

Parteneri media: Doing Business, Jurnalul de Afaceri, Manager.ro, Profit 360, Soft Lead, Anis, Marketizator, PRVenture, Agora, Agerpres, Business24, BusinessReview, CatalogdeCursuri.ro, Progresiv, AdHugger, BrandReport, Cabinetul de Business, SEM Days, SEO Monitor, RomanianCoppywriter, IAA Bucuresti, Romania Libera.

 

Bloggeri oficiali: Olivian Breda, Ana Matei, Marius Calugaru, Ovidiu Balcacian, Alin Vlad, Corina Scheianu.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL