loader
Inovatia si rentabilitatea investitiei: frontierele finale in marketing?

Inovatia si rentabilitatea investitiei: frontierele finale in marketing?

Interviu cu Dan Cirstea, Managing Partner, United Media

Q:United este una dintre cele mai importante agentii de tip boutique aflate in prezent pe piata. Puteti descrie compania in cateva cuvinte?

Dan Cirstea: United a fost infiintata in 2000 cu misiunea de a democratiza comunicarile de marketing si PR si de a oferi oportunitatea pentru organizatiile mijlocii, astfel incat marcile sau proiectele de a avea aceleasi comunicatii de marketing si PR de mare valoare ca cele mari.

United a devenit probabil una dintre marile companii romanesti. Serviciile noastre de baza sunt: ​​consultanta, PR, branding, publicitate, servicii de creatie, organizare evenimente B2B & B2C, planificare media si cumpararea. Experienta noastra cuprinde peste 3.500 de proiecte de comunicare pentru organizatii corporative, guvernamentale si nonprofit, atat in ​​Romania, cat si in strainatate.

Puteti citi interviul integral, in limba engleza, aici.

 

Autori

foto
UNITED MEDIA CORPORATION