loader
Deloitte si FintechOS, partenere in transformarea digitala a CEC Bank

Deloitte si FintechOS, partenere in transformarea digitala a CEC Bank

Pachetul „Bun Venit!”, lansat de curand de CEC Bank, poate fi accesat 100% online cu ajutorul unei solutii dezvoltate in cadrul unui parteneriat strategic Deloitte-FintechOS

Deloitte Romania si FintechOS au creat si implementat solutia tehnica a pachetului „Bun Venit!", pe care CEC Bank a integrat-o cu sistemele proprii lansand astfel, in luna martie, un proiect amplu de digitalizare a produselor si serviciilor oferite clientilor din Romania si de peste hotare. „Bun Venit!" poate fi accesat 100% online si include cont curent, card de debit si acces la serviciul Mobile Banking. Acest proiect este printre primele finalizate in cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte Romania si FintechOS, prin care cele doua entitati ofera institutiilor financiare solutii de transformare digitala si de automatizare a proceselor de business.

Accesul la servicii bancare este esential pentru public si pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanta, fara deplasari la ghiseele bancii si fara hartii este un proiect esential pentru CEC Bank si poate contribui la cresterea incluziunii financiare, in conditiile in care peste 90% dintre romani au acces la internet de pe mobil. Ne bucuram ca, pe langa serviciile bancare la distanta pe care le aveam deja in portofoliu - Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dam posibilitatea romanilor din tara si din diaspora sa devina clienti CEC Bank, 100% online”, a declarat Bogdan Neacsu, presedinte director general al CEC Bank.

Solutia tehnica folosita permite clientilor sa parcurga online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit si serviciul Mobile Banking. Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligenta artificiala pentru recunoasterea datelor si recunoastere faciala, precum si apel video cu angajati ai bancii. Contractul este finalizat cu ajutorul semnaturii electronice calificate, dupa care banca il trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul pachetului „Bun Venit!" si accesul la Mobile Banking se realizeaza imediat dupa finalizarea procesului de inregistrare online, iar cardul este emis si trimis prin posta la adresa indicata de client.

In contextul actual, in care mobilitatea oamenilor este limitata pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de solutii tehnice care sa ofere acces digital de la distanta la servicii financiare este mai mare decat oricand. Bancile si asiguratorii din Romania au facut progrese admirabile in acest sens, insa, in prezent, mai mult de jumatate dintre jucatori inca nu ofera posibilitatea deschiderii de la distanta a unui pachet de servicii bancare, care sa includa cont curent, card de debit asociat si mobile banking”, a declarat Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie in cadrul practicii de Consultanta a Deloitte Romania.

Pentru toate companiile este important, acum, sa asigure continuitatea businessului. Noi suntem alaturi de clientii nostri, 24 de ore din 24, pentru a identifica rapid cele mai potrivite solutii, adaptate la situatia actuala, cu impact pe termen lung. Suntem bucurosi sa dezvoltam tehnologia viitorului si sa o aducem accelerat in prezent”, a declarat Teodor Blidarus, CEO FintechOS.

In cadrul parteneriatului strategic Deloitte-FintechOS, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanta a Deloitte Romania gestioneaza procesul de personalizare si de implementare de solutii de transformare digitala bazate pe tehnologia FintechOS. Tehnologia creata de FintechOS le permite bancilor si companiilor de asigurari sa imbunatateasca experienta clientilor, oferindu-le o interactiune complet digitala prin automatizarea inteligenta a proceselor, precum si produse si servicii hiper-personalizate.

Despre Deloitte

Deloitte furnizeaza la nivel global servicii de audit, consultanta, servicii juridice, consultanta financiara si managementul riscului, servicii de consultanta fiscala si alte servicii adiacente catre clienti din sectorul public si privat provenind din industrii variate. Patru din cinci companii prezente in topul Fortune Global 500® sunt clienti Deloitte, prin intermediul retelei sale globale de firme membre care activeaza in peste 150 de tari si teritorii, oferind resurse internationale, perspective locale si servicii de cea mai inalta calitate pentru a aborda provocari de business complexe. Obiectivul Deloitte este sa creeze un impact vizibil in societate cu ajutorul celor peste 312.000 de profesionisti ai sai.

Deloitte Romania este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale din tara noastra si ofera, in cooperare cu Reff & Asociatii SCA, servicii de audit, de consultanta fiscala, servicii juridice, de consultanta in management si consultanta financiara, servicii de managementul riscului, solutii de servicii si consultanta in tehnologie, precum si alte servicii adiacente, prin intermediul a peste 1.700 de profesionisti.

Pentru a afla mai multe despre reteaua globala a firmelor membre, va rugam sa accesati www.deloitte.com/ro/despre.

Despre FintechOS

FintechOS (www.fintechos.com) ofera institutiilor financiare din 20 de piete, de pe patru continente acces la tehnologie de ultima generatie care accelereaza transformarea digitala a interactiunilor cu clientii.

FintechOS are un portofoliu de clienti global care include companii precum NN, ERSTE, Vienna Insurance Group, Orange, Banca Transilvania, Hyperion Group sau TBI Bank si este sustinuta de unele dintre cele mai prestigioase fonduri de VC din Europa. Actualmente FintechOS are birouri in Londra, Amsterdam, Viena, Copenhaga si Bucuresti si urmeaza sa-si extinda operatiunile in Statele Unite si Asia.