loader

Cum redefinim succesul in afaceri intr-o lume aflata in permanenta schimbare?

Liderii in afaceri vad lumea ca fiind din ce in ce mai complicata si multi-polara, cu modele, convingeri si valori socioeconomice si politice divergente si in care tehnologia transforma asteptarile clienilor si a altor parti interesate.

In anii care urmeaza, performanta financiara nu va mai fi singura care va defini succesul in afaceri, iar organizatiile sunt din ce in ce mai constiente de faptul ca atat clientii, cat si opinia publica le evalueaza in functie de impactul pe care-l au asupra societatii.

 

Cel de-al 19-lea studiu cu privire la CEO, realizat anual la nivel global de catre PwC, s-a desfasurat in 83 de tari, printre care si Romania.

 

Cea de-a sasea editie a raportului de tara din Romania cu privire la acest studiu global examineaza o parte dintre provocarile organizatiilor in contextul schimbarii asteptarilor celor interesati cu privire la afaceri. Atunci cand se refera la partile interesate, organizatiile iau in considerare un spectru mult mai larg care include atat clientii, angajatii, actionarii, guvernul si autoritatile de reglementare, cat si competitorii, furnizorii, media si comunitatile locale. In acest moment, toate acestea au un impact semnificativ asupra strategiei de afaceri a companiei.

 

Pentru versiunea completa a articolului, va rugam accesati varianta in limba engleza, aici

Autori

foto
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICII SRL