loader

Clientii raman componenta centrala a afacerii noastre, atat la sol, cat si in aer

Masuram cresterea profitului prin contributia noastra la dezvoltarea economica si sociala a regiunilor in care operam.

1. Cum ati descrie industria aeriana dupa criza? Ati observat vreo schimbare radicala? Ce ne puteti spune despre experienta clientilor?


Strategia noastra a fost aceea de a ne adapta la cursul economiei globale, nu numai prin reducerea costurilor, dar si prin consolidarea rutelor noastre cheie (America de Nord, de Sud, Centrala, Africa si Asia) si huburi importante, Paris – Charles de Gaulle si Amsterdam – Schiphol. Clientii raman componenta centrala a afacerii noastre, atat la sol, cat si in aer. Ne asiguram intotdeauna ca experienta cu AIR FRANCE KLM este una remarcabila, oferindu-le clientilor nostri o gama variata de optiuni, precum si imbunatatiri semnificative pentru comfortul lor, in ceea ce priveste rezervarile, emiterea documentelor de calatorie si facilitatile de check-in. Am dezvoltat si investit in propriile produse la sol si in aer, am inclus optiuni de divestisment high-tech disponibile pe cursele lungi, precum si aplicatii pe mobil, astfel incat clientii nostri sa fie mereu informati despre ultimele noutati.

 

Pentru versiunea completa a interviului, va rugam sa accesati varianta in limba engleza, aici.
  

Autori

foto
AIR FRANCE BUCURESTI