loader
Ce faci atunci cand fiecare client vrea altceva de la magazinul tau online?

Ce faci atunci cand fiecare client vrea altceva de la magazinul tau online?

Daca te intrebi de ce, este pentru ca fiecare client nou vine cu propriile asteptari, iar experienta de la finalizarea cosului si procesele tale de livrare trebuie sa fie adaptate pentru fiecare

Ai un magazin online si te bucuri ca investitiile in marketing si-au facut treaba, ai tot mai multi vizitatori. Ai pretul corect, multi aleg produsele dorite si tocmai cand sa lanseze comanda, se muta pe un site concurent. Daca te intrebi de ce, este pentru ca fiecare client nou vine cu propriile asteptari, iar experienta de la finalizarea cosului si procesele tale de livrare trebuie sa fie adaptate pentru fiecare.

In aceasta perioada in care oamenii sarbatoresc intr-un fel sau altul iubirea, cumparaturile se precipita, comenzile se aglomereaza, magazinele gestioneaza cu dificultate situatia, iar cumparatorii sunt cei care au cel mai mult de suferit.

Postis, primul startup LogTech din Romania care, incepand din 2016, transforma sectoarele de logistica, retail si transport prin utilizarea tehnologiilor IT, propune o solutie care rezolva problemele retailer-ilor si satisface cele mai diverse nevoi ale comparatorilor online.

Noul Delivery Widget de la Postis este instrumentul prin care este imbunatatit semnificativ modul in care sunt finalizate comenzile din magazinele online, cumparatorii beneficiind de posibilitatea de a-si alege unde, cand si cum sa le fie livrate produsele. In lipsa acestor variante, abandonul la finalizarea comenzii apare deoarece optiunile de livrare limitate nu mai corespund obiceiurilor si programului lor.

Magazinele online care utilizeaza deja Delivery Widget-ul Postis se bucura de o rata scazuta de abandon a cosului de cumparaturi si de cresterea ratei de conversie datorata flexibilitatii imbinate cu usurinta de a alege.

Delivery Widget-ul Postis aduce beneficii care ii va determina pe clienti sa te recomande mai departe. Iata care sunt optiunile de livrare:

· Livrari oricand - livrari express in aceeasi zi, standard sau programate la o data si ora aleasa de client

· Livrari oriunde - prin curier acasa sau la birou, sau prin ridicare personala dintr-unul din cele peste 2000 de puncte de livrare sau dintr-un magazin fizic al retailerului.

Interfata este una prietenoasa, atat cu clientii, cat si cu site-ul unde se plaseaza comenzile. Cumparatorii se vor bucura de o structura logica si usor de urmarit, putand sa aleaga modalitatea de livrare a comenzii preferata din 4 click-uri. Pentru retailer, interfata poate fi adaptata la design-ul magazinului sau online, fara a mai fi necesare dezvoltari suplimentare.

Ce beneficii imediate aduce Delivery Widget-ul Postis retailerilor:

· Rata de conversie mai mare prin reducerea abandonului la nivelul cosului de cumparaturi, astfel crescand si loialitatea

· Economisirea timpului prin integrare imediata plug&play

· Reducerea costurilor de operare si livrare prin utilizarea tuturor instrumentelor de management, optimizare si automatizare a livrarii disponibile in Platforma Postis

Reinventarea experientei de livrare si transformarea proceselor de logistica in instrumente de marketing si relatii cu clientii incepe chiar din site-ul tau. Te invitam sa afli mai multe detalii pe pagina dedicata !

Autori

foto
POSTIS EXPRESS SA