loader
Vanzarile FlorideLux.ro au crescut cu 15% in primele noua luni ale anului

Vanzarile FlorideLux.ro au crescut cu 15% in primele noua luni ale anului

Aceasta crestere s-ar datora si introducerii continutului video in strategia de comunicare pentru a creste gradul de interactivitate in relatia cu clientii

In primele noua luni ale anului, vanzarile FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale si cadouri online si offline din Romania, au crescut cu 15%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pana la finalul anului, compania estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri fata de anul precedent.

Printre motoarele de crestere pe care compania a mizat anul acesta au fost introducerea continutului video in strategia de comunicare pentru a creste gradul de interactivitate in relatia cu clientii si potentialii clienti, dar si segmentul de organizare a cursurilor de florist care a devenit un business de sine statator cu cresteri treptate estimate pentru urmatorii ani.

FlorideLux.ro este in permanenta schimbare, iar in 2019 ne-am concentrat pe adaptarea modelului de business la cerintele actuale ale pietei. Am introdus videoul in strategia noastra de comunicare de zi cu zi si am facut trecerea de la o florarie online la o florarie mai aproape de clienti, aratandu-le acestora ce facem, cum facem si de ce facem. Pentru anul viitor ne dorim consolidarea pozitiei, dar si diversificarea produselor, astfel incat sa avem un impact pozitiv atat in cifra de afaceri, cat si in gradul de multumire al clientului”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.

Potrivit datelor centralizate de companie, 90% din cifra de afaceri este generata de FlorideLux.ro impreuna cu site-urile specializate din cadrul grupului: coroane.ro; cosuridelux.ro; deluxeflowershop.com -, iar 10% de catre francize, showroom-ul FlorideLux.ro si alte proiecte speciale. De asemenea, mai mult de 80% din vanzari sunt generate de segmentul B2C, FlorideLux.ro fiind singura florarie online din Romania care livreaza oriunde in tara.

In topul oraselor cu cele mai multe vanzari, se mentine Bucurestiul, urmat de Constanta, Brasov si Ploiesti, vanzari potentate de prezenta fizica in aceste orase, dar si  posibilitatea de a livra in aceeasi zi.

Media comenzilor in primele noua luni ale anului 2019 se situeaza in jurul a 46 de euro, valoare care va scadea spre finalul anului pana la 40 de euro pe fondul cresterii comenzilor corporate sau a celor multiple pentru familie si prieteni. Cel mai scump aranjament floral vandut anul acesta a fost un buchet de 201 trandafiri care s-a vandut pentru suma de 1900 lei. De asemenea, foarte cautate au fost si aranjamentele de 101 trandafiri rosii cu preturi cuprinse intre 900 si 1400 lei in functie de ofertele existente.

Conform reprezentantilor companiei, varianta mobile genereaza peste 80% din trafic. In ceea ce priveste comenzile inregistrate, peste 60% dintre acestea provin de pe dispozitive mobile, in timp ce 40% sunt finalizate de pe desktop.

Grupul FlorideLux are o experienta de peste 16 ani in industria de flori si cadouri. Din portofoliul FlorideLux fac parte website-urile www.floridelux.ro - florarie online cu peste 5.000 de buchete si aranjamente florale si livrare gratuita in peste 12.000 de localitati din Romania, dar si oriunde in lume; www.cosuridelux.ro - magazine online de cosuri cadou premium, elegante si speciale, pentru cadouri corporate si personale de neuitat; www.brazidecraciun.ro - magazine de brazi cu livrare la domiciliu, brazi artificiali, brazi naturali taiati si brazi in ghiveci; www.coroane.ro - magazine online de coroane funerare, jerbe funerare si alte accesorii, cu livrare gratuita in peste 12.000 de localitati din Romania;

Magazinele FlorideLux pot fi vizitate in:

•             Bucuresti: Bd. Iuliu Maniu 7 – atelier de lucru, showroom si birouri

•             Brasov: str. Zizinului nr.3 – florarie magazin

•             Ploiesti: str. Libertatii, nr. 7 – atelier si florarie magazin

•             Constanta: Bld. Tomis, nr. 228 – atelier si florarie magazin

Autori