loader

UPS intra in Formula 1 si devine sponsor oficial Scuderia Ferrari

UPS, liderul global in domeniul logisticii, si-a anuntat ieri extinderea programului de sponsorizari in sporturile cu motor, printr-un parteneriat pe mai multi ani cu Scuderia Ferrari, compania intrand astfel in lumea curselor de Formula 1

UPS devine "Sponsorul oficial de logistica si transport" pentru Ferrari si va oferi servicii integrate in operatiunile zilnice ale companiei prin furnizarea de servicii complexe de livrare si transport.

 

Ca parte a sponsorizarii, UPS va avea vizibilitate semnificativa avand in vedere ca Scuderia Ferrari concureaza in Campionatul Mondial de Formula 1 in 19 tari din intreaga lume: din Australia, in martie, pana in Brazilia, in luna noiembrie. Logo-ul UPS va fi vizibil pe masinile Ferrari F138 conduse de Fernando Alonso si coechipierul sau Felipe Massa, pe salopetele pe care acestia le poarta in timpul curselor, precum si pe flota de vehicule si echipamente ale Scuderia.

 

"Suntem extrem de incantati sa avem UPS alaturi de noi in calitate de nou partener, deoarece este unul dintre cele mai de succes si recunoscute branduri din intreaga lume", a declarat Stefano Domenicali, Scuderia Ferrari Team Principal.

 

"UPS se implica in sporturile cu motor de peste 12 de ani. Parteneriatul incheiat in cadrul Formulei 1 cu una dintre cele mai recunoscute echipe de curse din lume reuneste doua branduri mondiale, ambele cu o istorie si cultura bogate, precum si o traditie de neegalat in promovarii excelentei.Fiind parte a echipei Scuderia Ferrari, acest lucru sprijina consolidarea brandului UPS la nivel global, avand un impact pozitiv asupra afacerii noastre, atat pe, cat si in afara pistei, si prin investitii in pietele cheie de crestere din intreaga lume."

 

Anuntul reprezinta extinderea platformei globale de sponsorizare a UPS, care include implicarea de succes a companiei in NASCAR, NCAA si Jocurile Olimpice ?i Paralimpice Londra 2012.

 

Cu sediul central in Atlanta, SUA, UPS deserveste peste 220 de tari si teritorii din intreaga lume. UPS a intrat pe piata din Romania in 1990 prin intermediul contractorului de servicii autorizat Romtrans, iar din 2000 prin intermediul Trans Courier Service, o companie a Romtrans achizitionata de UPS in anul 2008.

Autori

foto
DOINGBUSINESS.RO SRL