loader

Una din cinci tranzactii zilnice de pe BVB este realizata de un client Tradeville

Tradeville, lider de piata in tranzactionarea online din Romania, a atras pe bursa aproape 1,4 miliarde de lei (313,6 milioane de euro) de la infiintarea sa, in urma cu 20 de ani. In toata aceasta perioada, clientii companiei au realizat peste 2,7 milioane de tranzactii, aproape 20% din totalul tranzactiilor cu actiuni realizate pe segmentul principal al Bursei de Valori Bucuresti (BVB).

„In urma bilantului realizat acum, la sarbatorirea a 20 de ani de la infiintare, ne bucuram sa vedem ca am avut un aport semnificativ la dezvoltarea pietei de capital locale. Inovatiile pe care le-am integrat, serviciile de calitate excelenta pe care le-am oferit clientilor nostri si produsele diversificate pentru a raspunde cat mai multor nevoi si cat mai bine au adus sume importante pe bursa”, a declarat Mihaela Biciu, Director General Tradeville.

 

De la infiintarea sa, tranzactiile realizate de Tradeville insumeaza peste 5,8 miliarde de lei, ceea ce inseamna ca, in medie, 6% din valoarea anuala a tranzactiilor de pe BVB a fost asigurata de clientii companiei. Prin Tradeville au efectuat cel putin o tranzactie 90.000 de persoane, dintre care investitori activi au fost 7.116.

 

In toata aceasta perioada, Tradeville a inovat continuu, fiind prima companie care a dezvoltat o platforma de tranzactionare online si singura care a adus la tranzactionare pe bursa romaneasca actiuni internationale. Peste 29 de actiuni ale unor companii importante precum Google, Apple, Facebook, Continental sau Deutsche Post au fost astfel disponibile la tranzactionare investitorilor romani.

 

De asemenea, Tradeville s-a preocupat continuu de educarea financiara a publicului, organizand cursuri pentru toate nivelurile – incepand de la notiuni de baza despre piata de capital si pana la explicarea unor instrumente complexe, precum cele derivate. Peste 9.000 de persoane au participat la cursurile organizate de Tradeville in cei 20 de ani de la infiintarea sa.

 

„Ne bucuram sa vedem ca eforturile noastre de educare financiara sunt vizibile. Cel mai ‘tanar’ posesor de cont are doi ani, ceea ce ne arata ca parintii au inteles importanta economisirii pe termen lung pentru copiii lor. In acelasi timp, cel mai varstnic client activ al nostru are 92 de ani si cred ca poate constitui un exemplu foarte bun care sa ilustreze conceptia larg raspandita in pietele mai dezvoltate, ca investitiile la bursa nu sunt apanajul doar anumitor categorii sociale sau de varsta, ci o componenta esentiala in mixul de instrumente financiare, alaturi de depozite sau conturi de economii”, a adaugat Mihaela Biciu.

 

Printre inovatiile Tradeville se numara si crearea singurului ETF din Romania, care este o replica a indicelui BET, precum si crearea unui fond inchis de investitii, GIF, pentru cei care nu au suficient timp, experienta sau cunostinte pentru a investi in pietele internationale, dar isi doresc o astfel de expunere.

Autori

foto
TRADEVILLE SA