loader
Transavia participa pentru a cincea oara consecutiv la Anuga, cel mai targ international din industria agroalimentara

Transavia participa pentru a cincea oara consecutiv la Anuga, cel mai targ international din industria agroalimentara

Transavia, liderul pietei locale de carne de pui, participa la o noua editie a targului Anuga, cel mai important eveniment dedicat industriei agroalimentare la nivel global.

Evenimentul a debutat anul acesta pe data de 7 octombrie si va continua pana pe 11 octombrie, reunind la Köln peste 7,400 de expozanti din intreaga lume si mai mult de 160,000 de vizitatori. Fiind unul dintre cei mai mari exportatori din Romania, Transavia participa pentru a cincea oara consecutiv la targul Anuga, cu stand propriu, alaturi de cei mai importanti producatori la nivel mondial.


Prezenta la targul Anuga este o traditie de multi ani pentru Transavia, iar strategia de dezvoltare pe piata de export presupune si participarea la targuri si expozitii internationale de profil, in contextul in care peste 25% din productia realizata anual de companie ajunge in mai multe tari europene. Transavia participa ca de fiecare data cu stand propriu, afirmandu-si si aici pozitia de lider de categorie, editia din acest an aducand companiei ocazia de a prezenta noile ambalaje ale produselor Fragedo, care au la baza cele mai moderne tehnologii de ambalare, o investitie de 2 milioane de euro realizata de companie in anul 2016.

 


Prezenta din acest an este deosebita, compania investind intr-un concept atipic de stand propriu, puternic diferentiator: Natural Taste from the Mystic Transylvania. Conceptul introduce ideea de pui crescut cu grija in Transilvania, in fermele proprii, printr-o abordare grafica de exceptie realizata de Brandient.


„Participarea la targul Anuga este o reconfirmare a activitatii pe care o realizam de mai bine de 26 de ani si a produselor noastre. Pentru a mentine de fiecare data cele mai inalte standarde, realizam investitii constante in tehnologii moderne, care sa faciliteze si fluidizeze procesul de productie. Astfel, ne respectam promisiunea facuta catre consumatorii de pretutindeni, Well Made in Romania, acum si mai puternic exprimata de noua comunicare sintetizata prin iconurile diferentiatoare, precum Siguranta asumata de familia fondatoare.”, declara Ioan Popa, presedintele Grupului Transavia.
 

Autori

foto
TRANSAVIA SA