Compania a incheiat anul 2019 cu o cifra de afaceri de peste 23 milioane de euro, in crestere cu circa 7% fata de anul precedent. Pentru acest an, Rottaprint estimeaza o crestere de doua cifre a veniturilor.
Investitiile prevazute pentru anul in curs vor fi directionate pentru dezvoltare software, siguranta angajatilor, utilaje prin care se va reduce impactul productiei asupra mediului, implementarea unui sistem performant de colectare selectiva, dezvoltarea liniilor de productie pentru etichetele inteligente, precum si finalizarea procesului de certificare pentru siguranta alimentara conform schemei FSSC 22000.
In 2019, compania a derulat investitii de 1,5 milioane de euro in extinderea parcului de utilaje, echipamente pentru dezvoltarea unor noi linii de productie precum cea a cartonaselor promotionale infoliate sau a capacelor de aluminiu cu embosare pe margine (rim emboss) si software.
„In 2020, vom continua dezvoltarea liniilor de fabricatie pentru noile categorii de produse intrate in portofoliul Rottaprint si ne intarim angajamentul de a asigura o productie eficienta si prietenoasa cu mediul. Toate aceste investitii, cumulate cu realizarile anului trecut, vin in sprijinul optimizarii fluxului de productie intern si extinderea gamei de produse, fapt pentru care putem estima o crestere a cifrei de afaceri de doua cifre pana la finalul anului”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Potrivit datelor companiei, cele mai solicitate produse de catre clientii Rottaprint in 2019 au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu si etichetele fabricate din folie termocontractibila. In ceea ce priveste topul industriilor pentru care producatorul roman a livrat anul trecut, acesta este condus de industria alimentara si a bauturilor racoritoare, urmata de vinuri si industria de retail.