Pentru anul 2012 veniturile companiei au totalizat 913 milioane de euro, o scadere cu 2,6% fata de 2011, datorata impactului tarifelor de interconectare. Eliminand impactul masurilor de reglementare, veniturile Orange Romania au inregistrat o crestere de 0,8% in 2012 fata de anul anterior. Veniturile companiei in trimestrul al patrulea al anului au ajuns la 233 de milioane de euro, ceea ce reprezinta o diminuare cu 2,7% fata de T4 2011.
In 2012, vanzarile de telefoane din gama smartphone au crescut cu 110%, contribuind la cresterea traficului de date pe mobil cu 83% fata de anul anterior. Cresterea puternica pe segmentul serviciilor de date mobile a fost impulsionata de ofertele atractive si a venit pe fondul investitiilor in extinderea si in calitatea retelei. Astfel, reteaua Orange 3G+ are acoperire nationala, serviciile H+ cu viteza de transfer a datelor de pana la 43,2 Mbps sunt disponibile in 562 de localitati, in timp ce reteaua 4G acopera in prezent 126 de localitati.
Anul 2012 a fost un an dinamic, al transformarilor: remodelarea ofertelor, extinderea tipurilor de servicii disponibile in magazinele Orange si lansarea unor noi servicii de asistenta, transformarea zonei digitale si a website-ului www.orange.ro.
Astfel, in 2012, Orange a lansat noi oferte, adaptate la necesitatile clientiilor PrePay si ale abonatilor, precum abonamentul Cangur care imbina ofertele de date cu smartphone-uri la preturi accesibile.
Totodata, a lansat serviciul transfer international de bani in Orange shops si a propus clientilor servicii de asistenta adaptate la tendintele si cerintele de pe piata telecom. Astfel, Orange a lansat serviciul de asistenta Orange Expert, dedicat clientilor care utilizeaza smartphone-uri, disponibil in Orange shop, online si la telefon. In acelasi timp, Orange ofera tuturor utilizatorilor de telefoane mobile, clienti Orange sau nu, o gama extinsa de servicii, de la reparatii si setari pana la transfer de continut in cele 7 Orange Care Centers din tara.
In 2012, Orange a marcat mai multe realizari si in zona serviciilor online, tot mai multi utilizatori incepand sa caute oferte si informatii utile pe website-ul companiei si in portalul pentru mobil. Ca urmare, Orange are 1,2 milioane de vizitatori unici lunar pe www.orange.ro, in timp ce Portalul Orange pe mobil (m.orange.ro) este portalul mobil numarul 1 din domeniul .ro, cu peste 200.000 de vizualizari pe zi.
Proiectele din zona digitala, precum aplicatiile Orange pentru smartphone si cele dezvoltate in parteneriat, au avut succes in randul clientilor utilizatori de smartphone-uri, inregistrand cateva sute de mii de download-uri in 2012.
Aceste initiative au contribuit la atingerea unei performante sustinute pe parcursul anului 2012 si in special in trimestrul al patrulea, cand Orange Romania a inregistrat cele mai bune rezultate comerciale de la debutul crizei economice.
„In 2012 Orange Romania si-a consolidat pozitia de lider de piata, nu doar din punctul de vedere al cotei de piata si al cotei valorice, cat mai ales din perspectiva experientei pe care a oferit-o clientilor sai. Si acest an va fi plin de incercari pentru industria telecom, avand in vedere presiunea asupra investitiilor venita din partea deciziilor de reglementare. Cu toate acestea, in 2013 intentionam sa investim masiv in retele de ultima generatie 4G, in extinderea portofoliului de servicii si produse si ne vom mentine atentia asupra calitatii serviciilor si a modului in care interactionam cu clientii nostri”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.