Participantii vor avea acces la mentori cu experienta, care ii pot ajuta sa planifice urmatorii pasi pentru a-si dezvolta afacerile, precum si asistenta in a identifica potentiali clienti. Acestia vor primi si ajutorul de care au nevoie pentru a gasi si obtine finantare. La inceputul proiectului vor fi agreate un set de obiective, iar scopul este ca, pana la finalul programului, startup-urile sa fi castigat cunostinte importante si acces la potentiali investitori, care le vor plasa intr-o pozitie mai buna pentru a reusi.
Aura Giurcaneanu, Partener KPMG Romania, in Departamentul de Audit, adauga: “Romania are o comunitate vibranta de oameni entuziasti si talentati care sunt dornici de a dezvolta noi startup-uri. Startup Growpad va fi foarte benefic in a sustine sectorul de antreprenoriat din Romania, precum si economia, in general”.
René Schöb, Partener KPMG Romania, in Departamentul de Taxe, explica: “Exista mute idei de startup interesante, in special in sectorul IT, insa multe dintre ele nu reusesc sa se ridice pentru ca nu au suficienta experienta practica in zona de a initia si dezvolta o afacere. Inscriindu-se in programul Startup Growpad, participantii vor primi acces la cunostintele vaste ale KPMG dintr-o gama larga de industrii si procese de business. Acestia vor beneficia si de experienta echipei Spherik Accelerator in lucrul cu startup-uri pentru a le ajuta sa-si transforme ideile in realitate”.
Diana Rusu, Director Executiv al Spherik Accelerator, detaliaza: “Cea mai mare provocare pentru un startup aflat la inceput de drum este intelegerea pietei si identificarea potentialilor clienti. Prin combinarea experientei noastre de a ajuta startup-urile aflate in stadii incipiente de dezvoltare cu expertiza KPMG in a oferi ajutor pentru dezvoltarea afacerilor, putem oferi un produs unic, care vine in sprijinul antreprenorilor romani”.
Startup-urile interesate de a face parte din programul Startup Growpad sunt invitate sa aplice pana la 3 iunie pe: http://spherikaccelerator.com/startup-growpad/